понедељак, 28. април 2014.

Hummus sa pečenom paprikom

U našoj kući hummus se vrlo često pravi, ukusan je, lako se napravi i veoma brzo pojede. Nekada ga jedemo sa povrćem, nekada sa krekerima a nekada ga namažemo na hleb i jedemo za doručak.
Danas ćemo ga poslužii na malo drugačiji način.




Sastojci:

1 pečena crvena paprika
150 g kuvanih leblebija/slanutka
2 do 3 češnja belog luka
2 kašike tahini 
2 do 3 kašike ekstra devičanskog maslinovog ulja
2 kašike soka od limuna ili po ukusu
po ukusu so i biber
2 do 3 kašike vode u kojoj su se kuvale leblebije
ako volite ljuto, dodati jednu pečenu ljutu papričicu ili 1/4 kašičice ljute mlevene paprike
1/2 kašičice kumina ili po ukusu

Priprema:

Koristiti papriku iz zamrzivača a za one koji ih nemaju u zamrzivaču, ispeći jednu papriku na plotni ili u rerni ispod gornjeg grejača, poklopiti i ostaviti da se potpari, skinuti kožicu, očistiti od semenki i ocediti je dobro ( ja je osušim kuhinjskim papirom ) i staviti je u blender. Mi volimo da je pomalo ljutkasto i uvek dodam jednu malu pečenu papričicu ( koje takođe imam u zamrzivaču )

Leblebije ocediti od vode u kojoj su se kuvale i sačuvati nekoliko kašika sa strane ( biće vam potrebne kasnije ) staviti sve sastojke zajedno u multipraktik ili samleti sa štapnim mikserom, dodavajaći po malo tečnosti od kuvanih leblebija, koju ste sačuvali.

Leblebije ocediti od vode u kojoj su se kuvale i sačuvati nekoliko kašika sa strane ( biće vam potrebne kasnije ) staviti sve sastojke zajedno u multipraktik ili samleti sa štapnim mikserom, dodavajaći po malo tečnosti od kuvanih leblebija, koju ste sačuvali.

Sipati u zdelicu i poslužiti sa krekerima, povrćem ili na ovaj način kao što sam poslužila ja. ( sa prelivom )

Sastojci za preliv:

kašika dve ekstra devičanskog maslinovog ulja
1 čen belog luka
1/4 kašičice ljute mlevene paprike ( ako ne volite ljuto staviti dimljenu crvenu papriku )
1 kašika pinjola
malo sitno iseckanog peršuna
malo sitno iseckane pečene paprike

Priprema:

Zagrejati  kratko ulje,skloniti sa vatre i dodati  sitno iseckan beli luk, staviti četvrtinu kašičice ljute mlevene paprike i sve izmešati. Posuti sa sitno seckanom pečenom paprikom,pinjolima,preliti sa uljem i posuti sa sitno iseckanim peršunom.



Prijatno!!!!!

4 коментара:

  1. Ovaj hummus mi jako dobro izgleda i sviđa mi se kombinacija kako si ga pripremila i poslužila , ovo je pravi obrok i sigurno jako ukusan, zabilježeno !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Od srca ti hvala, draga moja Branka i drago mi je da ti se dopada.

      Избриши
  2. Volim te Zoki zato što si uvek tako originalna.Odlišna ideja za upotrebu humusa

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada...mi ga oboižavamo i ne znamo šta nam je dosta.

      Избриши