четвртак, 11. август 2016.

Maffini sa tikvicama i graškom



Odlični maffini, koje možete da poslužite za doručak sa jogurtom, ili za večeru, uz neku paradajz salaticu.


Sastojci:
3 jaja
150 g jogurta ili kisele pavlake
100 g maslinovog ulja ili otopljenog putera
150 g krupno izrendane tikvice sa koricom
80 g smrznutog graška
3 kašike sitno iseckane nane / mente
120 g seckanog kačkavalja ili sira po izboru
200 g brašna
pola kesice praška za pecivo ( 1 kašičica )
4 g sode bikarbone ( pola kašičice )
po ukusu soli

Priprema:
Brašno,prašak za pecivo i sodu bikarbonu izmešati zajedno pa prosejati i ostaviti sa strane.
Tikvicu oprati i izrendati zajedno sa korom na krupnu stranu.Ostaviti sa strane.
Sir iseći na sitnije kockice.
Nanu / mentu iseckati sitnije,ako hoćete, možete dodati i malo mirođije, ona se odlično slaže sa graškom.
Odvojiti belanca od žumanaca i belanca umutiti sa prstohvatom soli i ostaviti sa strane.

Umutiti žumanca, dodati otopljen i prohlađen puter, a ako imate domaće maslinovo ulje, najbolje je koristiti njega i na kraju dodati jogurt. Ja sam koristila kiselu pavlaku.Umutiti sve zajedno.
U to dodati izrendanu tikvicu, nemojte je cediti,dodati smrznuti grašak, iseckan sir ( ja sam koristila mozzarella ) iseckanu nanu / mentu ( ja sam dodala i 1 struk mladog luka, u originalnom receptu ga nije bilo ) i ve to sjediniti sa spatulom.

U ovu masu sipati trećinu prosejanog brašna i sjediniti sa spatulom, sada dodati trećinu umućenih belanaca i njih nežno sjediniti sa masom, sipati drugu trećinu brašna i sjediniti i sipati drugu trećinu umućenih belanaca i sjediniti i ponoviti još jednom sa preostalim materijalom.


Ovo se može peći u kalupu za hleb,tako ga je Yoli ispekla, meni se više dopala ideja da ispečem u kalupima za maffine.
Uključiti rernu da se greje na 170°C.
Podmazati kalup, u koji god da pečete, sa otopljenim puterom i blago pobrašniti. Istresti višak brašna iz kalupa.
Ja koristim sprej za pečenje.
Sipati u kalup. Ja sam imala dovoljno testa za 12 maffina.
Blago premazati odozgore sa otopljenim puterom ( ja sam isprskala sa sprejom ) i staviti da se peče.
Ako pečete u kalupu za hleb, moraćete ga peći oko 45 minuta a možda i duže, u zavisnosti kako vam rerna peče. Proverite sa žicom, da li je pečeno.
Ako pečete u kalupima za maffine, peći oko 25 minuta, pa proverite, možda će trebati duže da se peče.
Ovi maffini su odlični i sledećeg dana, nama je ostao 1 i bio je mek i sočan isto kao i prvog dana.


Prijatno!!!!

2 коментара: