среда, 24. новембар 2021.

Kokos kuglice / Rafaelo

 Nekada davno sam jako volela ove kuglice, jedan od retkih kolačića, ako ih tako mogu nazvati, koje sam jela...pravim ja njih na nekoliko načina a nekada davno sam ih pravila ,koliko se sećam sa vodom i mlekom u prahu, dok nisam otkrila i razlićite recepte...ovde na blogu ih ima nekoliko.


Sastojci: 100 g kokosovog putera, 200 g kondenzovanog mleka, 200 g sitnog kokosa, 35 g blanširanog badema i još 50 g sitnog kokosa za valjanje kuglica

Priprema:  Otopiti kokoso puter ( kokosovo ulje nije isto što i kokosov puter, ja sam ovde koristila puter, koji sam kupila u bio špajzu ) dodati kondenzovano mleko i sjediniti ove dve mase, na kraju dodati kokos ( ako volite jači ukus kokosa dodati i nekoliko kapi kokosovog ekstrakta )  i sjediniti sve zajedno. Ostaviti nekoliko sati u frižider ili najbolje preko noći da se dobro stegne.

Blanširani badem kratko propržiti na suvom tiganju.

Uzeti malu kašiku za sladoled, vaditi masu, rukom malo poravnjati na dlanu, staviti badem u sredinu i oblikovati lopticu..moje kuglice su bile 10 g svaka.

Svaku kuglicu uvaljati u pripremljen kokos ( ja sam koristila ne zaslađen kokos jer kondenzovano mleko je dosta slatko ) i po želji stavljati ih u pripremljene korpice ( kod mene nema korpica jer su pravljene za našu upotrebu. Staviti ih u hermetički zatvorenu kutiju i ostaviti u frižider do upotrebe.


Pre nego što želite da ih poslužite, ostavite ih 15 minuta na sobnoj temperaturi pa ih tek onda poslužiti, ukus će im beti lepši kad malo odstoje.


Prijatno!!!!

2 коментара: