субота, 20. новембар 2021.

Izletničke baklave

 Ja sam možda zakasnila sa ovim receptom jer više ne idemo na izlet, ali idemo na skijanje, planinarenje pa ih možemo i tamo poneti jer su sasvim dobre i hladne da se jedu.

Inače trouglove sam pravila sa raznim punjenjima, sa ovakvim punjenjem još nisam i jako mi se dopalo.


Sastojci: 500 g kora za pitu, 150 g mlevenog mesa, 50 g samlevene suve slanine, 100 g blitve ili spanaća, 200 g rikota sir, 50 g kajmaka, 2 jaja, so i biber po ukusu

i još: 1 jaje, 100 ml mleka, 100 ml kisele vode, malo solui

Priprema:  Blitvu ili spanać oprati, osušiti i iseći deblje drške, ako koristite spanać, koristite baby spanać, njemu ne trebate odvajati one drškice, jer su mlade i meke. Blitvu iseći na tanje trakice i ostaviti na stranu. ( ja sam imala 150 g blitve i sve sam iskoristila i vidi se da ima malo više zeleniša no što treba ali nama to nije smetalo )

U zdelu umutiti viljuškom jaja, dodati samleveno mleveno meso ( koristite meso koje volite ) zajedno sa suvom slaninicom, ( ko je ne voli može je i izostaviti  a ja sam meso sama samlela zajedno sa slaninom ) sjediniti, dodati sir i kajmak i sjediniti sa ostalim sastojcima, posoliti i pobiberitri i na krajku dodati sitno iseckanu blitvu / spanać posoliti i pobiberiti po ukusu. 

U mom pakovanju ima 12 kora.

Odvojiti svaku koru i uzeti jednu, staviti je ispred sebe, presaviti je na pola, pa još na pola da dobijete traku koja je oko 10cm širine.

Podelite masu od mesa i sira da imate dovoljno za 12 kora.

Umutite jaje, dodati mleko i kiselu vodu i tom masom vrlo malo preliti koru svaki put kad je presavijete ( nemojte previše, 1 mala kašičica vam je dovoljna za sva savijanja ) Po želji, podelite premaz na pola pa u pola dodajte 1 do 2 kašike ulja i time premazivati kore, jer u suprotnom, biće suvo jer nema ni malo masnoće, osim ono malo u mesu i slanini, i to zavisi koje meso koristite.

Uzeti jedan deo mase od mesa i staviti na ćošak presavijene kore, prekriti praznim delom i sada nastaviti da savijate u trougao.


Kada ste završili trougao, ostavite ga sa strane pa sad nastavite da pravite trouglove dok imate materijala. Ako imate više kora, jer vaše kore su tanje od ovih naših ovde, pravite sa 2 kore.
Uključiti  rernu da se greje na 200°C
Pripremite pleh od rerne, možda će vam trebati i dva pleha, prekriti pek papirom. Svaki trougao zaroniti u preostalu tečnost i ređati na pleh.
Peći oko 20 do 25 minuta ili dok vam lepo ne porumene.


Ohladiti kratko na žici pa ili ih poslužiti tople ili ostaviti da se dobro ohlade, spakovati i poneti tamo kud ste pošli.


Prijatno!!!


Нема коментара:

Постави коментар