среда, 11. јануар 2023.

Varivo sa kupusom i batatom

 Volimo mi svašta da pojedemo ali su nam  ipak najdraža variva sa kašikom, koja ja vrlo rado pripremam, ovog puta nešto malo drugačije...imala sam nekoliko kobasica u frižideru koje sam morala da iskoristim tako da smo juče imali odličan ručak, mužu je ostalo i za danas a ja ću nešto bez mesa...

Sastojci: 2 do 3 kašike ulja ili masti: 1 glavica crnog luka, 2 do 3 šargarepe, 2 čena belog luka, 400 g dimljenih kobasica, 1 mala glavica kupusa ili pola veće, 1 do 2 batata ( može i običan krompir ) 1 kašika pirea od paprika, 2 kašičice dimljene paprike, 2 lista lovora, oko 1.5 l do 2 l supe ili vode, suvi začin, so, biber

Priprema: Luk iseckati pa staviti da se prži na zagrejanom ulju ili masti, blago posoliti da brže omekša, dodati beli luk i pržiti samo da zamiriše.

Dok se luk prži, oljuštiti šargarepu, oprati i iseći na veće komade. Dodati je luku, i dodati isečenu kobasicu na komade onako kako vi volite i pržiti a za to vreme iseći kupus na male kockice. Batat ( ako ga nemate možete da koristite i 3 do 4 krompira ) oljuštiti, oprati i iseći na veće kockice.

U upržen luk dodati suvi začin, biber, so, dimljenu papriku i kašiku pirea od paprika i vrlo kratko propržiri, dodati iseckan kupus i batat, sve promešati i naliti vodom ili supom, šta već imate, počnite sa manjom koičinom vode pa doterajte gustinu sa dodatkom vode...ja sam tačno nalila sa 2 litre supe i bilo nam je sasvim dovoljno gusto/ retko.

Pojačati temperaturu da vam varivo provri, smanjiti tempraturu i kuvati oko 20 do 25 minuta, ili dok se kupus i batat ne omekšaju.

Ako smatrate da vam je varivo previše retko, izvaditi nekoliko parčića batata ili krompira,pasirajte pa vratite nazad u šerpu. 

Probajte da li vam je potrebno bilo šta od začina, posuti isečenim peršunom, odstranite lovorov list i poslužite toplo. Pošto ja volim ljuto a muž ne baš mnogo, ja pred kraj kuvanja dodajem male sitne ljute feferončiće u komadu i onda ih sipam u svoj tanjir.

Prijatno!!!


Нема коментара:

Постави коментар