недеља, 19. фебруар 2023.

Duplo čokoladni puding

 Mi nismo veliki ljubitelji čokolade, ali po nekad nam se prijede čokolada, tako je nastala i ova bogata čokoladna poslastica.

Sastojci: 240 ml punomasnog mleka, 120 ml pavlake za kuvanje, 20 g kakaa, 55 g šećera, 7 g skrobnog brašna, 1 kašičica espresso , 30 ml tople vode, 1 kašičica tečne vanile, 2 žumanca, 60 g 70% posto kakaa čokolada, pavlaka z dekoraciju

Piprema: Mleko i pavlaku sjediniti i staviti na plotnu da se greje ali ne da i provri. Za to vreme u drugoj zdeli izmešati kakao, šećer, skrobno brašno i espresso kafu, dodati vodu  i tečnu vanilu i sjediniti sve zajedno. Blago umutiti žumanca viljuškom i sjediniti za masom od kakaa. preliti sa vrućim mlekom im kuvati na osrednjoj temperaturi dok se ne zgusne, oko 4 do 5 minuta, dodati sitno iseckanu čokoladu i mešati dok se čokolada ne otopi.

Dok je toplo sipati iz čega želite da poslužite, meni je naajlepše iz staklenih čaša prikladnih za desert. Pokrit providom folijom preko pudinga da se ne stvori korica. Ostaviti na sobnoj temperaturi ili u frižider da se puding ohladi...ja najviše volim kad je dobro rashlađeno pa obično spremam poslastice uveče tako da mi se prohlade preko noći.

Ako ne želite da dodajete espresso u puding, ne morate ali meni je baš leglo ko "kec na desetku".

Pred služenje umutiti slatku pavlaku, ukrasite puding, posuti seckanom čokoladom i navalite..


Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар