недеља, 26. фебруар 2023.

Mushroom Sandwich Melts

Ovo je vrsta toplih sendviča, koji svi volimo, mogu se poslužiti za večeru ali i za toplo predjelo uz piće, vašim dragim gostima.


Sastojci: 1 osrednja glavica crnog luka, 3 čena pasiranog belog luka, 2 kašike putera, 650 g šampinjona, 250 g mesnate slanine, 2 kašike majoneza, oko 100 g izrendanog kačkavalja, 2 pune kašike sitno isečen peršun + 1 kašika za posuti gotove sendviče, 2 baguette hleba

Priprema:  U veći i dublji tiganj staviti 1 kašiku putera i zagrejati, dodati sitno iseckan crni luk i pržiti dok luk ne omekša i blago porumeni, dodati pasirani beli luk i pržiti samo da zamiriše.
Sve to sipati u jednu veću zdelu.

Dok se luk prži, vi očistite šampinjone i iseckati ih na sitnije kockice.
U isti tiganj u koji ste pržili luk, dodati ostatak putera i pržiti iseckane šampinjone dok sva voda ne uvri.
Isipati i šampinjone u zdelu gde je luk.
Uključiti rernu na 175°C da se zagreje.

U isti tiganj dodati sitno iseckanu slaninu i pržiti je dok lepo ne porumeni.
Sipati isprženu slaninu na kuhinjski papir da ocedite od viška masnoće.
Dodati i nju u zdelu.
Kad se sve prohladilo, u zdelu dodati sitno iseckan peršun, majonez i izrendan kačkavalj ( ja sam koristila 5 vrsta italijanskog sira koji su zapakovani u ovakvom pakovanju ) i izmešati sve zajedno.


Na pleh staviti pek papir a hleb iseći na parčiće oko 1.5cm debljine.
Kašičicom sipati pripremljenu masu na hleb.
Ja sam pravila pola količine i dobila sam oko 12 parčića.
Peći u prethodno zagrejanoj rerni oko 15 minuta, izvaditi, posuti sa ekstra isečenim peršunom i poslužiti toplo.
Odlično je da se jede i kad odstoji na sobnoj temperaturi, mada ja uvek više volim kad je toplo.


Prijatno!!!!



Нема коментара:

Постави коментар