среда, 18. децембар 2013.

Topli napitak od soka brusnice

Zima je,toplih napitaka nikad dosta...ovaj je podjednako dobar i kao topli napitak a leti ga možete koristi kao hladni napitak...Uživajte u njemu...


Sastojci:

1.5 l vode
500 ml ne zaslađenog soka od brusnica
2 štapića cimeta
2 zvezde anisa
4-5 semenke kardamoma
1 kašičice izrendanog svežeg đumbira ili 1/4 kašičice u prahu
1/4 kašičice muškatnog oraha
sok od 3 pomorandže
sok od dva limuna
još po jedna pomorandža i limun
oko 100 g meda ili po ukusu

Priprema:

U veću šerpu sipati vodu, cimet,anis,kardamom,đumbir,muškatni orah i sve to skuvati zajedno dok ne provri,kad provri, smanjiti temperaturu i kuvati još desetak minuta.

Dodati sok od brusnica i kuvati zajedno sa začinima još 5 minuta. Isključiti i ostaviti da se malo prohladi, procediti kroz cediljku i dodati isceđen sok od pomorandže i limuna, naseći limun i pomorandžu na tanje kolutove i dodati u napitak i na kraju dodati med i mešati dok se med ne otopi.

Sipati u šolje i poslužiti toplo.

Ovakav isti napitak možete poslužiti i leti sa kockima leda kao hladni napitak.



Prijatno!!!

2 коментара:

  1. Mene je sličica hipnotisala, već sam i pre nego što sam pričitala receptić zavolela ovaj napitak:)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moj muž i ja ovo pijemo svakodnevno posle šetnje, zaista prija .Hvala ti, draga moja Nale.

      Избриши