недеља, 5. март 2017.

Spicy Moroccan chicken kebab

Ja sam se baš nauživala pripremajući jela po marokanskim receptima..imam još malo Ras el Hanout začina, pa dokle ga imam, dotle ću i pripremati ovakva jela, posle toga mora da bude mala pauza te pripremati nešto i po muževljevoj volji.


Sastojci: 1 kg odkoštanih pilećih karabatkova ili belo meso
Sastojci za marinadu: 250 ml jogurta,2 do 3 čena sitno iseckanog belog luka,1 puna kašika ljutog sosa harisa ili koji god imate,1 puna kašika Ras el Hanout ( ili po pola kašičice; cumin, mleveni korijander, mlevena crvena paprika i 1 /4 kašičice cimeta ),korica i sok od 1 manjeg limuna,30 ml maslinovo ulje,malo seckanog peršuna,1/4 kašičice izrendanog svežeg đumbira..

Priprema: Piletinu očistiti od masnoće, oprati, osušiti kuhinjskim papirom i iseći na kocke.U jednu veću zdelu dodati sve sastojke za marinadu, izmešati i probati, ako vam odgovara ukus, dodati piletinu i sve dobro izmešati. Pokriti i ostaviti bar sat vremena u frižider da se meso marinira, najbolje preko noći.

Piletinu možete peći na roštilju, ili u rerni.Moj muž nije hteo da peče na roštilju, a ja nemam onaj mali roštilj tako da sam ih pekla u rerni.

Ako hoćete, možete iseći po pola crvene i žute paprike, iseći na kocke i pola glavice ljubičastog luka, takođe iseći na kocke.Na drveni ražnjić, koji ste prethodno namočili u vodi, staviti parče mesa, pa parče paprike, pa opet parče mesa, pa parče luka, parče mesa i završiti paprikom. Može i bez dodatka povrća.Nabosti na ražnjić parčiće mesa, staviti na pleh, koji ste prekrili prvo alu folijom pa onda sa pek papirom i tako dok imate mesa.Ja sam za nas dvoje pravila od pola količine mesa.Kad ste ih stavili na pek papir, preliti sa još malo marinade i peći u prethodno zagrejanoj rerni na 180°C oko 20 do 30 minuta u zavisnosti koliko je mesa na jednom ražnjiću. Na pola pečenja okrenuti.Ako vam dovoljno ne porumeni, zadnjih 5 minuta uključiti samo gornji grejač, ali pazite da vam meso ne izgori.
Pilertina treba da bude pečena, ali ne i prepečena, jer,ako se koristi belo meso, biće suvo.

Poslužiti toplo sa couscousom i salatom po vašem izboru. Umesto couscousa možete pripremiti i pirinač.Kod nas je bila sa marokanskom salatom od šargarepe.Ideja je odavde sa nekim mojim malim izmenama.


Prijatno!!!!

6 коментара:

  1. Анониман5. март 2017. 15:34

    Bas fino izgleda! Cini mi se da saam videla Ras el Hanout ovde cak i u supermarketima, ne samo po marokanskim prodavnicama. Inace, meni se svidja marokanska kuhinja, dodatak suvog voca u 'glavnim' jelima je bas po mom ukusu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nemam blizu ni jednu marokansku prodavnicu i htela ne htela, morala sam sama da ga napravim i nije ni teško, jer mahom imamo te začine već u kući..a dodatak suvog voća mi je super dodatak u jelima..posebno u onim kojha su malo pikantna...Hvala ti na poseti.

      Избриши
  2. Анониман5. март 2017. 22:13

    Mnogo sočno izgledaju. Ma začin promeni i izgled i ukus mnogih jela.

    ОдговориИзбриши
  3. Odlična marinada za recimo junetinu s obzirom da piletinu više nitko kod nas ne jede (prepuna je hormona). Nemam već gotovu mješavinu začina, ali imam pojedinačne. Jako volim kuhinju Magreba.

    ОдговориИзбриши