среда, 22. март 2017.

Palačinke bez jaja

Iskreno rečeno mislila sam da se palačinke ne mogu praviti bez jaja, da, znam da mogu, ali uz dodatak banane i te sam palačinke pravila i jako su nam se dopale, jutro sasvim slučajno naletoh na recept za ove palačinke i pomislim, pa zašto da ih ne isprobam...nisam se uopšte pokajala, baš su ove palačinke meke, čak mekše od onih sa jajima...mada ja volim palačinke sa jajima, ovo bi moglo za one, koji ne vole jaja.


Sastojci: 125 ml mleka sa manjim procentom masnoće, 200 ml obične ili mineralne gazirane vode, 55 g otopljenog i prohlađenog putera, 1 kašika vanilinog ekstrakta, 150 g brašna, 1 kašika šećera, prstohvat soli, 

Priprema: Mleko, otopljen puter, vanilu, šećer, prstohvat soli i vodu sjediniti zajedno.
U zdelu sipati brašno, dodati tečnost i umutiti sve zajedno u glatku masu, koja nema grudvica.
Ostaviti vrlo kratko da odstoji.

Pripremiti tiganj, sipati kap-dve ulja, premazati četkicom i zagrejati. Sipati nepunu, manju kutlaču mase,okretati tiganj i pržiti nekoliko minuta, ili dok vam donja strana ne porumeni. Pažljivo okrenuti i pržiti i drugu stranu dok ne dobijete braon pegice.
Ja koristim vrstu tiganja za koji nije potrebno dodavati ekstra masnoću za prženje palačinki, tako da uopšte nisam dodavala ulje za prženje.


Moje palačinke su manje i dobila sam 12 palačinki od ove mase.
Palačinke mažite sa džemom ili šta već volite. Kod nas ih je muž jeo sa džemom od kajsija a ja sa nutelom..

Posuti ih sa prah šećerom i poslužiti.


1 коментар: