среда, 8. март 2017.

Palačinke sa karamelizovanim mandarinama

Palačinke su mi najlakše i najbrže da napravim a vrlo često ih napravim više pa ih muž jede kad god mu se jedu..a to ne traje dugo.

Svim ženama, neka je srećan 8-mi mart  ----- Dan žena!!!!


Sastojci za palačinke: 3 jaja,100 g sve namenskog brašna,100 g pirovo / speltino brašno,450 ml mleka,100 ml gazirane vode,15 ml ulja,1 kašika vodice pomorandžinog cveta,1/8 kašičice ekstrakta od pomorandže
Za umak sa mandarinama:6 manjih mandarina,50 g putera,60 g braon šećera,2 do 3 kašike likera od pomorandže,
kisela pavlaka

Priprema: Umutiti jaja sa žicom, dodati mleko,vodicu pomorandžinog cveta, ekstrakt pomorandže, ulje, gaziranu vodu i na kraju dodati oba brašna, koja ste prethodno izmešali zajedno.Umutiti žicom u glatku masu i ostaviti u frižider da odstoji bar pola sata.Praviti palačinke. Ja obično pečem palačinke u dva tiganja i tako mi bude mnogo brže gotovo i tiganj premažem samo prvi put sa vrlo malo ulja.Vi najbolje znate kako sa vašim tiganjem rukovati.Od ove mase trebate dobiti oko 15 do 20 većih palačinki.

U tiganj staviti puter i kad počne da peni dodati braon šećer i mešati sve dotle dok se šećer ne otopi.
Mandarinice očistit od korice i svih belih žilica i dodati u tiganj i kuvati ih zajedno sa šećerom i puterom oko 2 minuta dok se mandarine ne zagreju.Dodati liker od pomorandže i zapaliti i ostaviti da se plamen ugasi. ( ja nisam, bojala sam se da ne zapalim kuhinju i samo sam sipala i kuvala sve zajedno još minut dva. )


Podeliti palačinke po tanjirima, preliti sa umakom od mandarina, odozgore staviti po kašičicu kisele pavlake i poslužiti odmah.


Prijatno!!!

3 коментара:

  1. Kako je lepa slika! To mora da je odličnog ukusa!

    ОдговориИзбриши
  2. Malo sa zakašnjenjem, ali i tebi čestitke za 8. mart!
    Palačinke radim po sasvim novom receptu, bez mlijeka i savršene su. Kako ih ja baš ne jedem, to je više za tatu i muža. Svejedno, rado bih pojela ovakve voćne.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман9. март 2017. 22:20

    E kasnim i ja .i sve više. Nešto sam usporila ali mi se da oprostiti, dosta odmaram. Jao kako je ovo dobro, pojedoh očima!

    ОдговориИзбриши