субота, 15. октобар 2022.

Austrijske buhtle

 Juče su se najavile dve prijateljice  da će doći ujutru ramo na kafu i naravno da mora nešto da bude i uz kafu, izbor je pao na buhtle, jer ih odavno nisam pravila. 


Sastojci za  testo: 500 g brašna, 250 ml toplog mleka, 1 jaje, 1 žumance, 7 g suvog ili 20 g svežg kvasca, 1 kašičica vanilla paste, korica od 1 limuna, 100 g šećera i100 g putera sobne temperature.
i još: džem po vašem izboru ( kod mene je džem od bresaka ) 25 g istopljeog putera, prah šećer zamirisan vanilom.

Priprema: Prosejati brašno pa dodati suvi kvasac, šećer, vanilu, ( ja sam koristila vanilla paste ) limunovu koricu, 1 celo jaje, 1 žumance,  toplo mleko i zamesiti testo.
U zamešeno testo dodati polovinu omekšalog putera pa mesiti dok se ne sjedini, dodati drugi deo putera i dalje mesiti dok ne dobijete meko testo koje se ne lepi za ruke.Uzeće vam oko desetak minuta da zamesite takvo testo. Pokriti ga i stavit na toplom mestu da naraste.
Ja sam moje testo zamesila veče prei ostavila ga da se diže na hladnom preko noći. Ta su mi testa uvek lepša od testa koje se odmah diže. Ako mi ne verujete, probajte nekad na tj način.

Podeliti testo da je svaki deo oko 50 g. Ja sam imala 20 loptica i ja volim da su mi buhtlice manje. Vi delite onako kako ih vi volite. Oblikujte u male loptice, pokriti i ostaviti da se odmori desetak minuta. Vašim prstima rastanjiti testo u obliku tacne od šolje, tako da su vam krajvi tanji od sredine, na sedinu staviti  džem i sastviti krajeve svuda okolo, malo vašom rukom oblikovati u kuglicu i stviti u kalup za tortu prečnika od 26cm, koji st prekrili pek papirom.Prvo naređati kuglice svuda okolo pa onda u sredinu. Pokriti i ostaviti na toplom mestu da testo još jednom nraste.

Otopiti 25 g putera, premazati preko naraslih buhtlica i peći u prethodno zagrejanoj rerni na 175°C oko 30 minuta ili dok vam lepo ne porumene.

Izvaditi pažljivo iz kalupa, skloniti pek papir i ostaviti ih na zici da se ohlade.

Poslužiti ih uz kafu ili čaj.

Ja sam moje buhtlice slikala tek kad su gošće otišle jer nije imalo smisla slikati to ispred njih.


Prijatno!!!


Нема коментара:

Постави коментар