среда, 08. јун 2016.

Apricot Flaugnarde ( kremasta poslastica od kajsija )

....ako niste probali ovu vrstu poslastice, ne čekajte dugo....jednostavno se topi u ustima a napravi se za manje od 5 minuta.



Sastojci:
inspiracija 

7 - 8 osrednjih zrelih kajsija
3 jaja
175 ml mleka
75 ml slatke pavlake
1/2 kašičice vanilinog ekstrata ili vanila paste
50 ml likera od kajsija ili viskija
80 g šećera
75 g brašna
1/4 kašičice soli
prah šećer

Priprema:

Tepsiju za tart, prečnika 22cm premazati sa hladnim puterom ili isprskati sprejom za pečenje.
Kajsije oprati, osušiti i prepoloviti,izvaditi koštice i poređati ih u krug u kalup.


Ostaviti sa strane.
Uključiti rernu da se greje na 190°C.

U zdelu umutiti sa žicom za mućenja, jaja, šećer, mleko, slatku pavlaku, so,vanilu i liker / viski i na kraju dodati brašno i umutiti da nema grudvica.
Umućenu masu preliti preko kajsija i staviti da se peče oko 30 do 35 minuta.


Ispečenu poslasticu izvaditi iz rerne i ostaviti da se ohladi do sobne temperature, posuti sa prah šećerom i poslužiti.


Prijatno!!!!

10 коментара:

  1. Preukusno i osvezavajuce. Danas opet pravim na zadovoljstvo moja tri muskarca i odusevljene bake. Zorice, recepti su Vam izuzetni. Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala vam svima... mi smo se jedva uzdržali da ne pojedemo onako toplu, i meni je onda najbolja, ali je podjednako dobra i hladna.

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala vam svima... mi smo se jedva uzdržali da ne pojedemo onako toplu, i meni je onda najbolja, ali je podjednako dobra i hladna.

    ОдговориИзбриши
  4. Teta Zorice,
    Iznova se ja vracam vasim receptima, s tim sto ovaj put sam htela nesto sto jos nisam probala... Mogu reci samo da sam vise nego odusevljena, kao i moja decica, koju ne mogu bas tako lako da ubedim da jedu sveze voce...
    Kolac je fenomenalan i u isto vreme bude i sladak i ima svezinu, sto za ove letnje dane cine ga odlicnim...
    Hvala vam sto ste nam ulepsali ovaj dan sa divnom poslasticom...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. a ti si meni ulepšala dan sa tvojim komentarom..ovo mi je najveća nagrada za sav rad i trud koji ulažem u ovaj blog. Od srca ti hvala i neka vam je prijatno:)))

      Избриши
  5. Draga Zorice, hvala ti na ovom i vise nego odlicnom receptu ! Cim sam ga vidjela znala sam da cu ga isprobati a sada znam da cu ga jos puno puta napraviti. Danas sam sa gostima uzivala u njemu, odlucila sam se na dobro rashladjeni i svima nam se jako svidio ! Veliki pozdrav i poljubac ti saljem !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga moja Branka, od srca ti se zahvaljujem i da znaš da sam se jako obradovala da vam se poslastica dopala...ja, dok je bila mlaka, bih je pojela celu, toliko mi se dopala. Pozdrav, draga moja iz vrelog Toronta.

      Избриши