недеља, 26. јун 2016.

Smoothie sa avocadom i đumbirom

Još jedan odličan smoothie, koji je odličan za popodnevnu užinu...


Sastojci:
1 manji ili pola zrelog avocada
1 puna kašika sitno iseckanog đumbira
100 g smrznutog manga
85 ml ne masnog jogurta ili kefira
sok od pola manjeg limuna
1/8 kašičice mlevene ljute paprike
250 ml vode
250 ml kockice leda
1 puna kašičica meda, stevie ili javorovog sirupa

Priprema:
Staviti sve u blender i samleti dok ne dobijete glatku masu.
Količinu mlevene ljute paprike i đumbira odredite po svom ukusu.
Ja sam ovde stavila malo više manga ( ostalo u kesi pa da ne ostavljam da stoji u zamrzivaču )

Prijatno!!!!

6 коментара:

  1. Pravi vitaminski napitak. Dopada mi se ova kombinacija sa kefirom!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Nataša..u zadnje vreme puno koristim kefir za testa i napitke, jer ga vrlo često imamo dosta, ne popijemo sve i onda u ovako nešto dobro nam dođe.

      Избриши
  2. samo me zanima da li u svaki smuti ide nešto da se zasladi i šta uglavnom stavljate Zoko .. hvala

    a same slike su Vam uvek sve kao med ..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Biljana, nekad dodam malu kašičicu meda, nekad malo javorovog sirupa a nekad ništa jer zavisi šta koristim za smoothie...ja ne volim puno slatko tako da mi je slatkoća voća dovoljna.

      Избриши
  3. Ovo izgleda ukusno i osvežavajuce.. pravićemo.. Hvala za recept:)

    ОдговориИзбриши