субота, 15. октобар 2016.

Patin petnaesti------------------ Paprike nadevene sirom

Naša blogerica Mikica sa bloga Mimi's Kingdom je i osmislila ovu igricu "Patin petnaesti" i jako joj se radujem, ali u zadnje vreme vidim da je jako malo zainteresovanih za ove igrice, jer počelo je da ih bude previše.




Sastojci:
20 маnjih babura
500 g mladog prevrelog ovčjeg sira
6 jaja
50 g masti

Priprema:
Paprike oprati, odseći im drške i očistiti od semena.
Okrenuti ih naopako i ostaviti da se dobro ocede.

Sir izmrvitri viljuškom, dodati 6 jaja i sjedinitri sve zajedno. Puniti paprike sa ovom masom.

U šerpu staviti mast i zagrejati, pržiti parike sa svih strana da se isprže.
Poslužiti ih tople kao predjelo.




Prijatno!!!!






Paprike nadevene sirom
Uzeti 20 komada babura, izvaditi im seme, oprati ih, pa staviti na đevđir da se od vode ocede. Za to vreme u jedan sud staviti ½ kilograma mlada prevrela ovčja sira, pa ga isitniti viljuškom ili propasirati na sito. Dodati zatim 6 celih jaja i sve zajedno dobro izmešati. Ovim nadevom napuniti očišćene babure. U šerpu staviti 3 velike kašike masti, metnuti šerpu na štednjak i, kad se mast dobro zagreje, spuštati nadevene paprike da se prže. Paprike treba okretati sa svih strana da podjednako porumene. Kada su pržene, staviti ih na tanjir i služiti tople kao predjelo.

Ovako kaže originalni recept kako da se pripreme ove paprike, ali u stvarnosti nije baš tako ...

Ja sam imala somborke paprike, te male babure ovde nemam.

U pola kg kozjeg sira ( prevreli sir nemam i iskreno rečeno ne znam ni kako izgleda taj mladi prevreli sir, mnogo sam ja davno otišla iz Srbije da to znam ) sam dodavala jedno po jedno jaje i kad sam stavila 4-to jaje i sjedinila sa sirom, meni je masa bila već dosta retka,tako da nisam stavljala više jaja.
Dodala sam još malo sira i sitno iseckan peršun.

Kad sam napunila paprike nije bilo šanse da ih ispržim a da mi sva masa od sira i jaja ne izađe napolje i stvori se jedna velika kajgana sa celim paprikama u njoj....dosetila sam se,paprike sam zapušila sa poklopcima koje sam odsekl iz paprika, malkice mi je masa iscurila, ali ne mnogo.

Nama je ovo bio ručak, uz paradajz salatu i domaći hleb a mužu je dobro došlo da umače moču od paprika, koje mnogo voli.


Prijatno!!!!

3 коментара:

  1. I ja sam ih nedavno pravila, moje ćerke ih obožavaju. Ja ih ne pržim nego ih ispečem u rerni. Mada i ovako dobro izgledaju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da znađš da si u pravu, pravila sam ih jako puno puta ali pečene u rerni i fil nije ovako redak kao ovaj, ali pržene, nikad i bio mi je mali izazov.

      Избриши
  2. Potrudicu se da ova igra opstane jer u Patinom kuvaru ima predivnih recepata vrednih isprobavanja... 😃

    ОдговориИзбриши