понедељак, 31. октобар 2016.

Mleveno meso sa povrćem iz tiganja

Ovo nije tipična musaka, ali me nekako podseća na nju. Potreban vam je ručak na brzinu, zašto nebi isprobali ovo odlično jelo, koje sam ja pripremila u okviru igrice na Coolinarici, po cheficinom receptu,probajte, može da vam bude nedeljni ručak,sa vašom porodicom, ili brzi ručak preko nedelje,dodajte salatu po vašem izboru i uživajte.


Sastojci:
300 g mlevenog mesa po vašem izboru
500 g sitnijih krompira
1 glavica sitno isečenog crnog luka
1 do 2 čena pasiranog belog luka
1 šargarepa isečena na sitne kockice
1 paprika isečena na manje kockice
po ukusu; so,biber, dimljena mlevena paprika, suvi začin
1 puna kašika sitnije sečenog peršuna
maslinovo ulje

Priprema:
U dublji tiganj zagrejati ulje i dodati sitno iseckan crni luk ( ja nekad, umesto crnog luka koristim praziluk, jer ga mnogo volim ) i pržiti na osrednjioj temperaturi da omekša, dodati sitno iseckanu šargarepu na kockice i papriku ( ja sam koristila ljutu papričicu, jer volim kad je pikantno a vi koristite papriku koju vi volite ) i pržiti samo da povrće omekša,dodati mleveno meso i začine koje koristite i dinstati sve zajedno dok voda, koje je meso ispustilo, potpuno ne uvri. Na kraju dodati pasirani beli luk, i propržiti zajedno sa mesom, samo da malo luk zamiriše. ( za vas, koji ne volite miris belog luka, možete ga dodati mnogo ranije da se više uprži )

Isipati pripremljeno meso u zdelu, pokriti i ostaviti sa strane.

Krompir oljuštiti, oprati, iseći na kolutove ( ako imate male,sitne krompire, njih možete preseći samo na pola ili na četvrtine ) i osušiti u kuhinjakoj krpi.
Tiganj, koji ste koristili za prženje mesa, samo malo obrisati da vam ostaci mesa ne izgore, dok pržite krompir, sipati malo ulja,dodati krompir i pržiti, povremeno mešajući, poklopljeno.
U zavisnosti od debljine isečenog krompira, može da se prži petnaestak minuta ili duže.

Kad je krompir ispržen, dodati pripremljeno meso, sve, vrlo pažljivo, izmešati i pržiti sve zajedno još nekoliko minuta. Probati za začine, dodati ono što je potrebno i pred služenje posuti sitno iseckanim peršunom.

Prijatno!!!!

2 коментара:

  1. Sad više ne moram da pravim musaku. Ovde ima sve što je potrebno za ukus musake a bude znatno brže gotovo. Svima se dopalo u kući. A ručak gotov za tili čas. Hvala, Zorice, i hvala, Vukice sa Coolke.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mirjana, i nama se ovo jako dopalo i pravila sam još dosta puta, brzo gotovo a veoma ukusno...samo da znaš, volim ja i klasičnu musaku i to je jedno od retkih jelča mkoje mogu da jedem dva puta za redom..obično ne jedem dva dana isto jelo, dok moj muž jede. Drago mi je da nađeš na mom blogu po nešto što voliš...eh, gde mi je bio internet dok sam ja bila mlađa, nego se muka mučila sa ručkovima. Topli pozdrav i od srca ti hvala na poseti i poverenju.

      Избриши