понедељак, 10. октобар 2016.

Čaj od jabuka i pomorandže

Mi ovih dana imamo toplo vreme, kao da je septembar a ne oktobar... danas nam je bio izuzetno lep dan, moj muž i ja smo išli malo u berbu jabuka, nabrali jabuke za džem a kad sam oljuštila jabuke, setila sam se ovog recepta za čaj i upotrebila ono što mi nije bilo potrebno za džem, za čaj. Mi smo čaj pili hladan, ali je podjednako dobar i topao.


Sastojci:
inspiracija
ljuske i unutrašnji deo od 6 osrednjih jabuka
1250 ml vode
sok od 1 velike pomorandže
1 štapić cimeta
2 do 3 kesice livadskog čaja
med,limun

Priprema:
U šerpu staviti ljuske i unutrašnji deo jabuka, sa semenkama. Dodati štapić cimeta i naliti sa vodom.
Kad provri, smanjiti temperaturu i kuvati oko 15 minuta...voda će poprimiti boju od ljuske a ljuske će izgubiti svoju originalnu boju.
Skloniti sa ringle, dodati kesice čaja ( ja sam koristila rtanjski čaj ) i dodati sok od pomorandže. Promešati i ostaviti da odstoji 5 minuta.
Procediti i ljuskice od jabuke, štapić cimeta i kesice sa čajem baciti.


U proceđen čaj dodati med, kolutove limuna i poslužiti kako vi volite.
Ako ga služite hladnog, ostaviti da se potpuno ohladi, dodati kockice leda, kolutove limuna i dodati med po ukusu i poslužiti.


Prijatno!!!!

2 коментара:

  1. Одговори
    1. Tako je..mi smo zaista uživali u čaju, mada je bio pripremljen prošle nedelje, sad je već zahladnelo, pa bi nam više prijao da je topao.

      Избриши