недеља, 23. октобар 2016.

Sladoled od avocada i pistaćia

U ovoj se zemlji sladoled jede preko cele godine..mi, u suštini, ne jedemo puno sladoleda, pojma nemam zašto, ali po neki put nam dođe da pojedemo porciju sladoleda i onda su nam domaći sladoledi najbolji, mada volim i onaj fini Häagen-Dazs i najomiljeniji mi je vanila.


Sastojci:
1 veliki ili 2 manja avocada
300 ml kondenzovanog mleka
250 ml skuvanog pudinga od pistaćia ( ko nema, može i vanila )
sok od limuna
125 ml umućenog šlaga
50 do 75 g krupnije sečenih slanih pistaćia

Priprema:
U 250 ml mleka skuvati puding od pistaćia ( ja ga nisam imala i koristila sam vanilin puding, originalni recept kaže da se koristi instant puding,koji se ne kuva, već se samo umuti sa mlekom, ja taj puding ne volim i skuvala sam od vanile 1 celu kesicu na 250 ml mleka) i ostaviti da se ohladi.Pokriti sa providnom folijom, da se ne stvori korica.
Ovde se koriste posoljeni pistaći, jer su odlični kao kontrast slatkom kondenzovanom mleku.

U multipraktik staviti očišćen avocado, koji ste isekli na kockice, preliti sa limunom, sipati kondenzovano mleko i dodati ohlađen puding od vanile.
Samleti sve u glatku masu.
Pavlaku umutiti u šlag ( ja koristim pavlaku koja je neutralna i ima 35% procenta masnoće ) i sipati masu od avocada i spatulom sjediniti.


Na kraju dodati krupnije isečene pistaće, promešati sve zajedno, sipati u posudu i staviti u zamrzivač, najmanje 4 sata a najbolje preko noći.


Dok sam ja pravila sladoled, ovaj lepotan mi je pravio društvo...ovo je kanadska ptica blue jay...izuzetno lepa ptica, ali uopšte lepo ne peva, više krešti.


Prijatno!!!!

Нема коментара:

Постави коментар