недеља, 30. октобар 2016.

Tart sa muškatnom bundevom i paškanatom

Odličan jesenji tart, koji možete da poslužite kao predjelo ili ručak, uz neku salatu.


Sastojci:
inspiracija
1 mala muškatna tikva
1 veći koren paškanata
2 do 3 čena belog luka
20 ml maslinovog ulja
po ukusu so
po prstohvat bibera i mlevenog muškatnog oraha
Za fil od sira:
200 g mladog riccotta sir
40 ml maslinovog ulja
kašičica sitno iseckanog ruzmarina
po ukusu so i malo bibera
može a ne mora:
malo seckanih oraha i sitno iseckan mladi luk
i još:
1 list lisnatog testa ( oko 225 g )

Priprema:
Očistiti muškatnu tikvu i paškanat i iseći na male kockice.
Staviti ih u zdelu, dodati pasirani beli luk, so i biber, prstohvat muškatnog oraha i sipati maslinovo ulje i sve dobro izmešati.
Sipati u pleh, koji ste prekrili pek papirom i peći u prethodno zagrejanoj rerni na 200°C, oko 30 minuta. Na pola pečenja, promešati i kad počnu kockice da vam rumene, izvaditi iz rerne.
Ostaviti sa strane da se ohladi.


Rastanjiti lisnato tesato na blago pobrašnjenoj radnoj površini u pravougaonik, debljine oko ,75 do 1cm debljine, premazati vodom ivice i preklopiti oko 2cm okolo ivice i pažljivo preneti na pek papir.
Staviti u pleh u koji ćete peći.
Premazati ivice sa umućenim jajetom a sredinu izbosti viljuškom.
Peći u prethodno zagrejanoj rerni na 200°C oko 12 do 15 minuta ili dok vam blago ne porumeni.Izvaditi i kašikom pritisnuti sredinu da se nadignuto testo spusti.

Dok se testo peče, pripremiti fil od sira.
U multipraktik staviti sir, so,biber, seckan ruzmarin i maslinovo ulje i samleti sve u glatku kremu.

Kad se pečeno testo ohladilo naneti kašikom fil od sira, poravnjati i preko staviti pečeno povrće, vratiti u rernu i zapeći još oko 5 do 10 minuta, ili dok vam ivice lepo ne porumene a povrće dobije rumenkastu boju.
Pečen tart posuti sa seckanim mladim lukom i pikan orasima i poslužiti toplo.( ja sam zaboravila da pospem sa orasima i mladim lukom, tek kad sam slikala sam videla da nisam i onda me je mrzelo da se vraćam i ponovo slikam )


Prijatno!!!!
Dok sam pravila ovaj tart, društvo mi je pravio ovaj lepi detlić...samo mi je žao što nisam uspela bolje da ga uslikam, jer je zaista mnogo lep.


Нема коментара:

Постави коментар