четвртак, 29. децембар 2022.

Punjene zapačene palačinke

Ne sećam se da li sam ranije pekla slatke palačinke, i ako nisam, puno sam propustila.


Sastojci za palačinke: 2 jajeta, 250 ml mleka, 250 ml mineralne gazirane vode, 150 g brašna, prstohvat soli, 30 ml ulja
Sastojci za punjenje: 300 g ricotta sir, korica od 1 limuna, 1 kašičica vanilla paste, 1 jaje
50 g šećera ili zaslađivač po izboru, 50 do 75 g suvog grožđa
i još:  šećer u prahu izmešan sa vanilom, javorov sirup

Priprema:  Napravite palačinke po receptu koji sam ovde napisala ili kako vama najviše odgovara.
Ja sam pravila palačinke od dela sourdough testa, jer mi je žao da bacim to testo i palačinke uvek pravim na pamet, to mi je nešto što mi je najlakše, ali svaki put palačinke umutim uveče, stavim sve sastojke, osim mineralne gazirane vode, nju dodajem ujutru pre nego što ih pečem.
Palačinke možete napraviti i ranije pa ih zamrznuti, između njih staviti pek papir i vaditi po potrebi.
Ja ih uvek pravim onda kad su mi potrebne i u toku dana ih pojedemo.

Za ovu količinu fila potrebno vam je 9 do 10 palačinki obima 20cm.
U zdelu staviti ricotta sir, dodati jaje, suvo grožđe, limunovu koricu, vanilla paste ( ako nemate vanilla paste može i običan vanilin šećer ili sa ukusom limuna ) i šećer ili zaslađivač koji vi koristite i izmešajte sve zajedno.

Uključiti rernu na 185° da se greje.
Pekač, veličine 22cm X 33cm ili sličnih veličina premazati sa malo putera ili isprskati sprejom za pečenje.
Fil treba podeliti da imate dovoljno za 9 ili 10 palačinki.
Stviti palačinku na tanjir, sipati deo fila, preklopiti bočne strane preko, gornju stranu preko fila i zaviti u rolnicu.
Tako isto tako uraditi i sa ostalim palačinkama i naređati ih u pekač.
U zdelu vam je ostalo malo fila, sipati 1 kašiku mleka, sve to sjediniti i premazati preko palačinki.
Peći ih oko 15 do 20 minuta ili dok vam blago ne porumene.
Izvaditi i ostaviti kratko da se ohlade


Prohlađene palačinke posuti prah šećerom koji ste izmešali sa vanilinim šećerom, preliti javorovim sirupom i poslužiti ih tople.
Ko želi, ove palačinke može poslužiti i sa nekim voćnim prelivom.


Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар