петак, 30. децембар 2022.

Pileća čorbica sa ječmom i šampinjonima

 Pre neki dan pošalje mi poruku sin da je snaha napravila divnu pileću čorbu, koja im je baš dobro došla u vreme ove viroze i pošto mi volimo lagane čorbice rešim da je i ja napravim.Jedinu izmenu koju sam napravila je što sam umesto pirinča koristila ječam a može i heljda, koju ja trenutno nisam imala u kući i što sam dodala 1 kašiku ajvara, po mom običaju, u čorbu.

Ko želi, može je napraviti i bez pilećeg mesa ili umesto piletine može i neka kobasica ili teletina.

Sastojci: 2 do 3 kašike maslinovog ulja, 2 do 3 šargarepe, 2 štapića celerovih stabljika, 1 veća glavica ccrnog luka, 1 struk praziluka, 2 čena belog luka, 250 g šampinjona, svež timijan i peršun, 100 g ječma, 2 l vode ili pileće supe, 1 ili 2 pileća bela mesa, suvi začin, so i biber po ukusu

Priprema: U veću šerpu staviti ulje da se zagreje. Ja koristim ulje od avokada a vi koristite ulje koje imate u kući.

Svo povrće očistiti, oprati i iseći na kockice ili onako kako vi volite. Dodati na zagrejano ulje, luk, praziluk, šargarepu, celer i isečene šampinjone na listiće i pržiti na nižoj temperaturi desetak minuta, povremeno promešajte. Kad je povrće malo omekšalo dodajte pileće belo meso ( ili koje god deo piletine vi volite ) isečeno na kockice, dodajte beli luk, timijan i kratko propržiti sve zajedno.

Pobiberiti, dodati suvi začin i pažljivo posolite, nalite sa vodom ili pilećpm ili povrtnom supom, dodati opran ječam i kuvati dok ječam ne omekša, oko dvadesetk minuta. Ja sam sada dodala i kašiku ajvara ali ne mora, čorba je podjednako ukusna i bez.

Probati da li je još potrebno da se začini, skloniti sa ringle ako je ječam kuvan, posuti iseckanim peršunom i poslužiti dok je još toplo.

Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар