понедељак, 19. децембар 2022.

Dulche de leche ( karamel ) kuglice

Ove kuglice se mogu praviti sa slatkim kondenzovanim mlekom ili sa dulche de leće i dobićete čokoladni karamel bombice


Sastojci: 130 ml pavlake za kuvanje, 120 g dulche de leche, 100 g čokolade sa 60 do 70 % kakaa, kakao za valjanje kuglica


Priprema:  U šerpicu sipati tečnu pavlaku, dodati dulche de leche i zagrejati dok ne provri. Skloniti sa ringle i zicom umutiti zajedno da dobijete svilenkastu tečnost. Ako kojim slučajem vam ostanu grudvice od dulche de leche razbiti ih sa štapnim mikserom. Meni nisu ostale grudvice ali sam morala dobro da izmešam.

U drugu zdelu staviti čokoladu koju ste iseckali na manje komadiće da se lakše otope.Preliti vruću kremu od pavlake i dulche de lece i mešati dok vam se čokolada ne otopi.U ovom receptu koristimo gorku čokoladu iz razloga što je dulche de lece slatko pa da nam ne bude preslatko.Kad se čokolada otopila i dobili smo ganache, pokriti providnom folijom preko ganacha i ostaviti nekoliko sati u frižider da se ganache dobro ohladi.Ja sam napravila ujutru i ostavila preko dana u frižider.

Uzeti malu kašičicu ili onu kašičicu sa kojom vadite loptice iz dinje ili lubenice i vaditi ganache koji ćete stavljati na pek papir, koji ste stavili u jedan poslužavnik. Ja sam moje kuglice merila i svaka je bila 12 g. Tako stavljene hrpice odnesite u zamrzivač i ostavite oko pola sata do 45 minuta da se stvrdnu da bi mogli lakše da ih oblikujete.

Kad ste ih izvadili iz zamrzivača, ruke pospite kakaom u prahu ili čokoladom u prahu i svaku kuglicu oblikujte dlanovima u lopticu. Kad ste završili, ponovo ih vratite još jednom u zamrzivač da se stegnu, izvadti i svaku kuglicu uvaljati u kakao ili, po želji umakati ih u otopljenu čokoladu, izvaditi viljuškom i ostaviti na pek papir da se prosuše. Staviti svaku kuglicu u papirnatu korpicu, zatvoriti ih u kutiju i čuvati na hladnom mestu.

Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар