четвртак, 11. октобар 2018.

Pogačice s parmezanom

Peciva jako volim,ovo je vrsta pogačica koje mi u Kanadi i Americi jedemo za večeru.Nisu kao naše originalne pogačice ali su jako ukusne i lepe, specijalno dok su tople,tope se u ustima.


Sastojci:

450 g svenamenskog brašna
10 g praška za pecivo
30 g romano ili parmezan sira u prahu
1/2 kašičice soli
7 g šećera
180 g hladnog slanog putera
315 ml hladnog mleka
susam,crni susam, mak, laneno seme

Priprema:

U posudu za mešenje staviti brašno,so, sećer,sira u prahu i prašak za pecivo i sve promešati.

Dodati dobro hladan puter isečen u komadiće, da ga lakše sjedinite.

Pomoću ove spravice ili dva noža utrljati puter u brašno, ali je veoma važno da vam puter ostane hladam, on je taj koji će vam razlistati pogačice.

Pogačice sa parmezanom 001

Utrljani puter treba da bude u grudvicama veličine graška ( pogledajte sliku ) i u takvu smesu dodati hladno mleko iz frižidera. U čaši će vam ostati nekoliko kapi mleka, sačujate ga sa strane, biće vam potrebno. Pomoću varjače sjedinite testo, samo toliko da je svo mokro.

Pogačice sa parmezanom 002

Istresti ga na blago pobrašnjenu radnu površinu i rukama što brže možete premesite testo i oblikujte ga u loptu.Nemojte dodavati puno brašna, veoma malo, samo da vam se ne lepi za površinu.

Pogačice sa parmezanom 003

Uključite rernu na 220*C (450 F ) da vam se greje.

Pleh od rerne postavite papirom za pečenje.

Testo rastanjiti sa oklagijom oko 2 cm debljine i nekim kalupom od 4-5 cm prečnika vaditi krugove.Preostalo testo,premesiti brzo i opet vaditi pogačice.Premazati sa onih nekoliko kapi mleka i ako vam je potrebno dodajte još nekoliko kapi,posuti sa semenkama po želji i peći ( pazite veoma je važno da odmah pogačice stavite u rernu da se peku ) oko 12 do 15 minuta ili dok vam fino ne porumene.

Ako volite pogačice da su vam hrskave, ostavite prostora između njih kada ih stavljate na pleh, a ako volite da su vam mekše, stavite ih jedne do druge. Ja volim da su hrskave.

Prohladiti ih i poslužiti. Ja sam dobila 20 pogačica.

Pogačice sa parmezanom 005


Prijatno!!!!

4 коментара:

  1. Hvala Jafi.Meni su idealne sa jogurtom i dok su tople.

    ОдговориИзбриши
  2. Ovu spravicu sam viđala a nisam ni mogla zamisliti za šta je.
    Kad sam vidjela sliku mislila sam da je nešto sa preklapanjem tijesta a sad vidim da je stvar u brzini, odlično.

    ОдговориИзбриши
  3. Eh da sam znala mogla sam ti je doneti sad kad sam dolazila u Beograd.....ako dolazim sledeći put javiću ti se na vreme.Kod ovih pogačica je veoma važno da je puter hladan i da se sa njim brzo radi.Topli pozdrav

    ОдговориИзбриши