недеља, 28. октобар 2018.

Brusnice za doručak

Svi znamo koliko su nam brusnice zdrave i kod nas ih ima preko cele godine, ako ne nađemo sveže, zamrznutih uvek ima a cena im je zaista smešno jeftina. Inače jako volim brusnice i svašta ja pravim od njih, čak sam jednom, kad sam bila domaćica igrice "ajme, koliko nas je" i zadala temu brusnice...bilo je tu mnogo lepih recepata i ideja...Inače originalni recept je ovde.


Sastojci:  250 ml gustog jogurta, 1 banana, puna šaka brusnica, 1 kašičica meda ili javorovog sirupa, 1 kašičica vanile

Priprema:  Ako pravite ovaj smoothie, nemojte preskočiti med i vanilu, jer meni su baš te dve namirnice dale fantastičan ukus ovog napitka.

Staviti sve sastojke u blender i samleti dok ne dobijete ujednačenu glatku masu.

Ja koristim gusti jogurt, koji je vrlo sličan našem kiselom mleku a vi koristite koji imate.


Prijatno!!!!

Нема коментара:

Постави коментар