петак, 8. март 2013.

Suve punjene paprike

Suve punjene paprike obožavam, na žalost mi ih ovde nemamo.Zahvaljujući mojoj olimpiji, koju sam upoznala na prvom Cool okupljanju u Beogradu, 1 decembra 2012 godine,stigle su poštom i u Kanadu.Mi smo imali fantastičan ručak a tebi, draga moja, od srca  jedno veliko hvala.



Sastojci:

po osobi 2 do 3 suve crvene paprike
750 g telećeg mlevenog mesa ( ili po vašem izboru )
200 g kočanskog pirinča ( ili bilo kog pirinča okruglog zrna )
1 velika ili 2 manje glavice crnog luka
pola struka praziluka
3 – 4 čena belog luka
po ukusu začini vegeta, biber, crvena paprika,so
peršun
ulje za prženje

Priprema:

Suve paprike potopiti u vruću vodu i ostaviti ih na stranu da stoje dok vi pripremite nadev.

U širu i dublju šerpu sipati ulje i zagrejati, dodati sitno seckan crni luk i pržiti dok ne postane staklast, dodati sitno iseckan praziluk ( ja obično koristim beli deo praziluka ), koji ste prethodno oprali i sitnije nasekli i pržiti zajedno sa crnim lukom, dok praziluk ne omekša i na kraju dodati beli luk.

Pirinač oprati i dodati u ispržen luk.Pržiti oko 3 do 4 minuta sa lukom, stalno mešajući, inače će vam se pirinač zalepiti za dno šerpe. Dodati mleveno meso ( ovde možete koristiti meso koje vi volite, ja volim teleće jer mi je ono najmanje masno ) i ispržiti ga zajedno sa pirinčem. Isprženu smesu začiniti po ukusu sa vegetom, biberom, solju i crvenom paprikom, sve sjediniti i ako volite peršun, možete dodati na kraju. Probati i po potrebi dodati ono što nedostaje od začina.

Paprike ocediti od vode i puniti ih sa pripremljenom smesom. Naređati ih u pouljenu vatrostalnu ili zemljanu posudu u jednom redu. U šerpu, u kojoj ste pržili meso, sipati toplu vodu i kašikom ili varjačom izgrebati sve sa dna šerpe i sa stranica, dodati kašiku brašna i pola kašičice crvene paprike i sa žicom za mućenje sve sjediniti da nemate grudvica i naliti paprike,da vam leže u vodi, ali samo da ima vode za prst preko paprika.

Poklopiti posudu ili staviti foliju i dobro je ušuškati oko posude i peći u prethodno zagrejanoj rerni na 175*C oko 45 minuta,otklopiti, probati da li je pirinač skuvan i peči još 15 minuta ili dok vam paprike blago ne porumene a voda malo uvri.

Suve punjene paprike

Paprike možete poslužiti sa kiselim mlekom i domaćim hlebom.

Prijatno!!!!

Suve paprike

2 коментара:

  1. Pravo je čudo kako su stigle do tebe, uživaj sada u njima kad ih voliš. Meni stoji puna kesa paprika, baš bi trebalo da ih napunim, volimo ih i mi.

    ОдговориИзбриши
  2. joj Suzy, davili smo se u njima, po malo ljutnu...zaista su bile dobre.Ni ja ne znam kako su stigle do nas, nisam mogla da verujem svojim očima kad sam ih videla u paketu.

    ОдговориИзбриши