уторак, 12. март 2013.

Focaccia sa cherry paradajzom

Kao što znate testa volim, ali nisam baš neki veliki ljubitelj hleba, to pravim radi svog supruga,kome hleba nikad dosta.



Sastojci:
 
500 g brašna
1 kašičica soli
4 kašike maslinovog ulja
250 ml mineralne gazirane vode
7 g suvog kvasca ili 21 g svežeg

   Za posuti preko:

4 -6 kašika maslinovog ulja
krupna so
1 grančica ruzmarina
10 do 15 malih cherry paradajza,po mogućstvu sa drškicama.

  Priprema:

U manju zdelicu staviti pola gazirane vode i zagrejati, dodati kvasac i šećer,promešati i pustiti da kvasac nadođe.


U posudu za mešenje prosejati brašno i so, dodati maslinovo ulje,nadošli kvasac i ostatak gazirane vode i sve dobro umesiti dok ne dobijete glatko testo.

Oblikovati testo u loptu,vratiti ga u posudu,premazati blago sa maslinovim uljem,pokriti ga sa providnom folijom i ostaviti na toplom mestu da se testo udupla,oko sat vremena.

Vatrostalnu posudu ili kalup veličine 23cm X 32cm ili sličnih veličina postavite papirom za pečenje i naraslo testo isipati na papir i vašim rukama oblikujte testo u pravougaonik te veličine.

Male paradajze, koje ste prethodno oprali i osušili naređati na testo  ( moji paradajzi su bili malo veći, jer nisu imali cherry sa drškicama te sam ih ređala sa malo više prostora između ) sa malo prostora između.

Pokriti testo i ostaviti da raste još pola sata.



Naraslo testo izbosti vašim prstom ili drškom od varjače,ponovo ga pokriti i ostaviti da se odmori još desetak minuta.


Dotle zagrejte rernu na 200*C. Posuti sa seckanim ruzmarinom i krupnom solju i peći oko 20 do 30 minuta.


Pečenu focaccia preliti sa maslinovim uljem, pokriti je sa kuhinjskim papirom i sve zajedno uviti u čistu kuhinjsku krpu.

Image

Ostaviti da odstoji 10 do 15 minuta,i poslužiti toplu.

Ja sam moju focacciu razvukla malo više,jer sam htela da bude tanja, vi kako hoćete.

Originalni recept je odavde.

Prijatno!!!!













Image



 Ovaj recept prijavljujem za igru "ajme,koliko nas je"  i našu ovomesečnu domaćicu Mikicu  sa bloga Mimi's Kingdom

2 коментара:

  1. Predivna! Ja bas nisam ljubitelj ruzmarina ali mislim da ce mjesavina origana i bosiljka biti savrsena zamjena

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala Irenalana... mi ruzmarin jako volimo i vrlo ga često koristimo. Može i ta mešavina.

    ОдговориИзбриши