недеља, 10. март 2013.

Čokoladni mus ( Chocolate Mousse )

Ja nisam veliki ljubitelj čokolade ali imam nekog ko jeste i za nju je ovaj desert pripremljen…trebate je videti kako ona to jede,sa uživanjem.




Sastojci:

500 ml tečne pavlake
150 g minijaturne bele marshmallows
200 g čokolade za kuvanje


Priprema:

U šerpucu sa debljim dnom staviti 125 ml tečne pavlake, sitnije sečenu čokoladu i marshmallows i na nižoj temperaturi otopiti, stalno mešajući.

Kad se sve otopilo i kad je smesa gusta i kremasta, skloniti sa ringle i ostaviti da se potpuno ohladi.


Čokoladni mus

Umutiti ostatak tečne pavlake, dodati ohlađenu smesu od čokolade i sve sjediniti sa žicom za mućenje.
Sipati u posudice iz kojih ćete poslužiti, ja sam imala čokoladne čašice, koje sam morala da upotrebim i pomoću šprica za ukrašavanje torti sam ih napunila. Ostaviti u frižider da se stegne, najmanje nekoliko sati.


Čokoladni mus

Poslužiti i uživati u musu od čokolade


Čokoladni mus

Prijatno!!!!

8 коментара:

  1. Ja sam ljubitelj ćokolade i ovo tako deluje čarobno da nemam reči. Savršeno...

    ОдговориИзбриши
  2. Ajme, ja moram prestati čitati ovakve recepte!
    Ovo je vrlo izazovno iskušenje, kako tome odoliti?
    Sva sreća da trenutno nemam doma sve što treba, inače bih odmah išla napraviti!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se sa tobom, ovakve postove ne treba nikada gledati uveče. Od srca ti hvala i pomazi tvoje mace.

      Избриши
  3. Tako divno izgledaju vizualno,mogu misliti kako je ukusan mus:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Nelyce moja... ti i moja snaha ste iste, obožavate čokoladu. Od srca ti hvala mila moja.

      Избриши