уторак, 21. мај 2013.

Aromatično sirće / ocat s vlašcem

Verujem da vam je vlašać već davno procvetao, evo vam jedna ideja,kako iskoristiti cvetove vlašca.


Sastojci:

cvetovi vlašca
sirće
tegla

Priprema:

 Ubrati cvetove vlašca, dobro ih oprati i ostaviti da se osuše od vode.

Napuniti teglu sa cvetovima vlašca preliti sa sirćetom koje volite, ja sam sa belim balsamic sirćetom,zatvoriti teglu i ostaviti najmanje nedelju dana na hladnom i tamnom mestu.

Procediti kroz filter za kafu, sipati u flašu i koristiti ga za salatu ili sipati u manje ukrasne flašice i dati prijateljima na poklon.

Cvetovi vlašca se takođe mogu koristiti i u salati.

Prijatno i uživajte!!!

4 коментара:

  1. I didn't know that. It's very helpful. Thank you, Zokie, and have a nice day!

    ОдговориИзбриши
  2. Thank you Gery.There is always something new to learn.Of you like aromatic oils you will like,for sure, aromatic vinegars.Enjoy it.Hugs and kisses.

    ОдговориИзбриши
  3. Baš mi je drago da si ga i tu napisala a ja javim utiske.

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala Dilajla...polako prenosim sve recepte sa Coolinarike na moj blog, trebaće mi puno vremena,ali biće i to urađeno. Topli pozdrav i čekam utiske

    ОдговориИзбриши