петак, 10. мај 2013.

Terin od kozjeg sira i cvekle

Idealno za ove tople dane...može biti predjelo ili lagani ručak sa paradajz salatom 




Sastojci:


750 g mekog,belog kozjeg sira
 2 veće cvekle, skuvane na pari
 2-3 kašike jabukovog sirćeta
 6 kašika bundevinog ili ulja od koštica grožđa
  jezgra oraha
 desetak perca vlašca
  so i krupno istucani šareni biber 


Priprema:


Oljuštiti cveklu,iseći je na šnite debljine oko 1cm,zaseći svaku da dobije četvrtasti oblik,pa ih istapkajte kuhinjskim papirom da uklonite višak tečnosti.
Kalup za terin zapremine 1.2l obložite pokvašenim i isceđenim papirom za pečenje.
Na dno rasporedite jedan sloj sira da bude visine 1cm,pa preko njega postaviti šnite cvekle,ostavljajući ivice okolo prazne.Nastaviti sa slojem sira ,zatim slojem cvekle,pa završiti sirom.
Pokriti papirom za pečenje,lagano pritisnuti dlanovima i prebaciti u frižider,najmanje dva sata ( ja sam ostavila preko noći ).
 Pre služenja, izvrnuti terin na dasku za sečenje. Umutiti sa žicom ulje,sirće,malo soli i sitno seckan vlašac.
Terin iseći na deblje šnite,nož brisati posle svakog sečenja.Prebaciti šnite na pojedinačne tanjire,poređati okolo polutke jezgra oraha,posuti sa krupno tucanim biberom i vinegretom koji ste prethodno umutili. Možete ukrasiti sa nekim rendanim sirom, peršunom ili percima vlašca.




 Poslužiti  sa prepečenim hlebom.

Prijatno!!!!!

4 коментара:

  1. Kako ovo atraktivno izgleda! Na prvi pogled, dok nisam pročitala recept, pomislila sam da je u pitanju neki dezert...

    ОдговориИзбриши
  2. Zoro moja..ovo je tako ukusno, taj preliv od jabukovog sirćeta sa uljem da takav šmek, da ga je zadovoljstvo jesti.Moj muž i ja smo ovo pojeli na brzinu, a idealno je za neko veće društvance...uz meze i piće.Pozdrav,draga moja.

    ОдговориИзбриши
  3. Zoki ovo je fenomenalno, zdravo dekorativno! Naročito mi je interesantan preliv!

    ОдговориИзбриши