субота, 25. мај 2013.

Čokoladne prženice

Prženice, ali sa čokoladom, ako ih niste probali do sada, probajte,nećete se pokajati.


Sastojci:


     1 kašičica kakaoa u prahu
     50 ml vrele vode
     2 jaja
     100 ml mleka
     75 ml tečne pavlake
     1 kašika tečne vanile
     1 pomorandža,naribana korica ( ja korisim ulje od pomorandže)
     100 gr seckane čokolade za kuvanje ili mlečne,po vašem ukusu
     50 ml ulje za prženje
     16 parčadi nekog hleba sa jajima
     prstohvat soli


Priprema:

 Iseći tanje šnite nekog finog hleba sa jajima, ja sam koristila moj polubeli  hleb. ( još nisam postavila recept za njega )

Razmutiti kakao sa vrućom vodom pa staviti u veću posudu, u kojoj možete da zamočite hleb, dodati mleko,tečnu pavluku, tečnu vanilu,koricu od pomorandže,jaja i prstohvat soli, sve dobro umutiti žicom za mućenje.

Svako parče hleba umočiti i sa jedne i druge strane pripremljenom smesom,ocediti pa pržiti na slabijoj temperaturi dok vam fino ne porumeni. Okrenuti sa druge strane.

Na prženo parče staviti iseckanu čokoladu ili ako imate čokoladne suzice,naredjati preko jednog parčeta,poklopiti sa drugim i zagrejati samo dotle dok se čokolada ne otopi.


Poslužiti sa javorovim sirupom ili samo posuto sa prah šećerom i nekim bobičastim voćem.

Mi smo ih jeli prelivene sa javorovim sirupom.



Prijatno!!!!!
Ovaj recept prijavljujem za igricu "ajme, koliko nas je",čestitam našoj novoj domaćici Neveni sa bloga " Hleb i lale",koja nam je zadala novu namirnicu za mesec maj,hleb

7 коментара:

  1. Fenomenalna ideja kako hleb može postati "torta" dezert, tako izgleda sočno, kremasto a u ukus ne sumnjam obzirom kakve si sastojke koristila.
    Zoko, ja nažalost ne mogu učestvovati u igricama, jer već duže vreme imam problema sa postavkom svojih postova. Imam ih na mom blogu ali se ne objavljuju na Kontrolnoj tabli za čitanje, tj. praćenje. Ne znam šta je u pitanju, svašta sam pokušavala, ali bezuspešno. Obraćala sam se i Bloger podršci ali još ništa?!

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala draga Zoro. Zaista šteta...ja sam nova sa ovim blogovanjem, ima neke stvari koje bih i ja volela još da nazučim...ali mi ne ide.Verovatno je neko dugmence pogrešno stisnuto i zato je tako...čudno da ovi na Bloger podršci ne reaguju na to, bar bi oni trebali da ti to objasne kako ide.
    Puno te pozdravljam i nadam se da će tvoj problem uskoro da se reši.

    ОдговориИзбриши
  3. A joj, moram pod hitno da probam. I one što "glume" baklavu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj ovo si me dobro nasmejala i podsetila si me da prijavim taj recept za igricu.Hvala ti punooooo.

      Избриши
  4. Draga Zorice, od Vas me vise nista ne moze iznenaditi! :) :) Ovo ne samo da ide na listu, nego ide na top :). Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Od srca ti hvala, draga Marija....ovo je raj za čokoljupce i za vaše nepce.Topli pozdrav.

      Избриши
  5. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши