недеља, 14. септембар 2014.

Slani rolat od krompira

Ovo je fantastična ideja za predjelo ili kao prilog mesu.Strašno mi je žao što nisam imala lep i sunčan dan da ulikam ovaj rolat, nego ovo tmurno vreme, ali napraviću ga ponovo a dotle se morate zadovoljiti sa ovom slikom.




Sastojci:

600 g krompira
45 g putera
225 g spanaća
2 tvrdo kuvana jaja
100 g krem sir
125 ml pavlake
kašika dve peršuna
so i biber

Priprema:

Staviti krompir, koji ste prethodno oprali, u vodu, dodati kašičicu soli i skuvati ga.
Ocediti od vode i ostaviti da se ohladi.
U isto vreme skuvati i jaja. Kad provri,kuvati 5 minuta, skloniti sa ringle i ostaviti još 5 minuta da odstoji u toploj vodi, poklopljeno. Oljuštiti ih i iseći na kockice.
Dok se krompir hladi, pripremiti fil.
U veći tiganj staviti polovinu putera i kad se otopi, dodati opran i sitno isečen spanać i pržiti ga dokle ne omekša,dodati pavlaku, krem sir, posoliti i pobiberiti po ukusu i mešajući, kuvati oko 2 minuta ili dok se sir ne otopi., na kraju dodati sečena na kockice,kuvana jaja. Sve promešati zajedno i ostaviti da se ohladi u frižideru, najmanje 15 minuta.

Dok se fil hladi, oljuštiti krompir, ispasirati ga,dodati mu sitno iseckan peršun, ostatak putera i sve zajedno izmešati da dobijete pire krompir. ( sledeći put kad budem pravila, izostaviću peršun, imaće lepši kontrast )
Smesu podeliti na pola. ( ja nisam i bilo mi je mnogo teže zaviti rolat, čak mi je i pukao i jedva sam ga uvila, zato je bolje napraviti dva manja rolata, biće lakše za rad ...ponovo ću ja praviti ovaj rolat i tada ću praviti dva manja )

Svaku polovinu pire krompira staviti na providnu foliju i rukama napraviti pravougaonik, debljine oko pola cm, staviti pola fila od spanaća na početak ( ja sam premazala 2/3 rolata sa smesom, nisam trebala da tako napravim, trebala sam staviti fil na početak, ali nisam pažljivo pročitala recept ) i pomoću te providne folije zaviti u rolat.
Zatvoriti krajeve kao salamu, zaviti u foliju i ostaviti u frižider, najmanje dva sata.

Iseći na šnite i poslužiti sa nekim pečenim mesom.

Prijatno!!!!


4 коментара:

  1. Sakupljam recepte sa krompirom.Uvek je lepo kad naletim na neki novi.A ovaj je izvrstan!

    ОдговориИзбриши
  2. Одговори
    1. Hvala Lela. Žao mi je što nisam sa slikom dočarala koliko je ovaj rolat dobar. Praviću ga opet.

      Избриши