субота, 27. септембар 2014.

Krostini sa pečenim grožđem i sirom

Uskoro će početi vreme kad ćemo se češće viđati sa prijateljima na slavama i druženjima...evo vam idealne ideje za predjelo ili kao sitno zalogajčići,uz čašu vina i razgovora.


Sastojci:

250 g bobice grožđa
1 kašika maslinovog ili ulja od avokada
1 kašičica cvet soli ( organic flower sea salt )
1/4 kašičice sveže samlevenog bibera
1 kašika aceto balsamico ( koristila sam belo )
75 do 100 g izmrvljenog kozjeg sira, ili po vašem ukusu
24 parčića tostiranog baget hleba
25 g tostiranih i sitnije iseckanih oraha
1 kašika meda
1 kašičica sitno iseckane majčine dušice / timijana

Priprema:

Birati zrelo i mirišljavi grožđe. ( muskat,hamburg.. ) Oprati ga,osušiti i iskidati zrnca sa grozda.
Staviti u jednu posudu, preliti sa maslinovim ili uljem od avokada,pobiberiti,posoliti, dodati sitno iseckanu majčinu dušicu / timijan i ja sam dodala i prstohvat mešavinu italijanskih začina. Sve dobro promešati i staviti na pleh, koji ste prekrili papirom za pečenje.
Rernu zagrejati na 160*C i peći na tihoj temperaturi, oko 35 do 40 minuta,povremeno promešajte.
Zrna treba da ostanu cela ali po malo naborana.

Izvaditi iz rerne i preliti sa aceto balsamico,promešajte i ostavite sa strane da se ohladi.

Blago prepečene parčiće baguette preliti po malo sa uljem i začinima,koji su se nakupili na dnu pleha ( ako možete da pokupite sa kašičicom, ako ne i ne morate ) premazati sa sirom ( ovde treba da bude sir sa nekim oštrijim ukusom jer se grožđe odlično slaže sa takvim sirevima, mada se dobro slaže i sa sirevima blagog ukusa - brie ) staviti preko zrna pečenog grožđa, posuti sa pečenim i sitno iseckanim orasima ( ja sam koristila pikan orahe ) pokapati sa malo meda i poslužiti, uz vino koje vi volite.


Prijatno!!!!



4 коментара:

  1. Одговори
    1. Hvala ti puno, draga moja...nema ih više, ali nije ih teško ponovo napraviti. Hvala što si svratila. Topli pozdrav.

      Избриши
  2. Zorice ovo je jako finoooo, odmah sam zabilježila, odlična mi je kombinacija i super izgleda !

    ОдговориИзбриши