недеља, 21. септембар 2014.

Puding od starog hleba ( Bread Pudding )

Volim ovakve poslastice, koje mi mogu biti doručak ili poslepodnevna poslastica. Svi imamo višak hleba i vrlo često ne znamo šta ćemo s njim...evo još jedne ideje....



Sastojci:



454 g nekog starog hleba
500 ml običnog mleka ili mleko od badema, kokosovo mleko ili sojino
2 XL jajeta
2 belanca
1 do 2 kašičice vanile
2 do 3 kašike šećera
po ukusu javorov sirup, sladoled, prah šećer......
500 g dobro zrelih krušaka ( viljamovke )

Priprema:

Hleb iseći na kockice oko 2x2cm veličine, zajedno sa koricom i staviti u veću zdelu. Ja sam koristila neku vrstu slatkog hleba challah, koji je pravljen u obliku zemički.

Kruške oljuštiti i iseći na sitnije kockice ( u originalnom receptu su kruške iz kompota ) i staviti ih zajedno sa hlebom.


Umutiti jaja i belanca sa žicom za mućenje, dodati šećer, mleko i vanilu i sve umutiti.

Preliti preko hleba i voća i svo to dobro izmešati da se hleb natopi sa mlekom i jajima.


Pekač, veličine 20cm X 20cm podmazati sa puterom ili isprskati sa sprejom za pečenje PAM, sipati navlaženu smesu,poravnjati, koliko možete i peći u prethodno zagrejanoj rerni na 190*C oko 45 minuta.

Kad je pečeno, spolja treba da je hrskavo a iznutra mekano.

Poslušiti za doručak posuto sa prah šećerom, preliven javorovim sirupom ili za desert sa kuglom sladoleda od vanile.


Prijatno!!!!!


6 коментара:

  1. Uh što volim ove recepte od ničega nešto. Sjajno deluje! Zapisaću recept!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dragana, hleba uvek imamo u kući a sad su pijace pune voća, pa da se malo zasladimo. Drago mi je da ti se dopada i topli pozdrav.

      Избриши
  2. HvaalZoki za ovo.Ja sakupljam ovakve recepte jer kao i ostalu hranu hleb ne bacam!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kod nas nema šanse da se hleb baci, moj muž ne dozvoljava a ja ga retko jedem...Molim i topli pozdrav.

      Избриши
  3. Очень вкусно,замечательный рецепт из моего детства,спасибо,Зорица,обязательно испеку!!!:))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nady, radujem se da sam pogodila i v ratila te u detinjstvo. Od srca tebi hvala i zagrljaj za tebe:))))

      Избриши