понедељак, 25. јануар 2016.

Kuglice sa urmama i orašastim plodovima

Slatkiš bez i trunke šećera, sve prirodni proizvodi..idealno za vas koji pazite na unos šećera u organizam.


Sastojci:
80 g macadamia ili lešnik
60 g mlevenog kokosa
175 g mekih urmi
35 g kakaoa

Priprema:
Ja sam ove kuglice pravila sa macadamia plodom...i ne znam kako se zove na srpskom ili hrvatskom, ako ko zna, neka mi napiše, rado ću promeniti.
Inače originalni recept kaže da se može praviti i sa lešnikom, pa sad vi izaberite ono što volite.

Prvo samleti lešnik ili macadamia plod ( nuts ) u multipraktiku, dodati urme, koje ste očistili od koštica ( ja sam kupila urme bez koštica i bile su veoma sočne, ako slučajno su vaše urme suve, potopite ih u toplu vodu i ostavite da omekšaju ) samleveni kokos i kakao i sve zajedno samleti,dok ne počne da se stvara lopta u multipraktiku. U slučaju, da vam je smesa suva, dodati kašiku dve kokosovog mleka .

Formirati kugliuce, ja sam pravila svaka je 15 g, uvaljati u kokos, susam ili kakao i dobila sam 22-23 kuglice.
Ove kuglice nemaju ni trunkicu šećera jer su urme dovoljno slatke,probajte smesu pre nego što počnete da pravite kuglice i ako vam nije dovoljno slatko,dodajte meda po ukusu.Ja nisam dodavala ništa.



Prijatno!!!!

3 коментара: