недеља, 31. јануар 2016.

Piletina sa prazilukom

Prošle nedelje smo kuvali po receptima Cool Chefice Liljane Ilijeve iz Makedonije. Ja sam jako puno njenih recepata isprobala, neke sam prenela i vama, ovde na blogu i ovog puta bih htela da podelim sa vama nekoliko njenih recepata, koji su mene oduševili..prvo ću da krenem sa jelom, koje je izuzetno lako da se napravi i za nepunih sat  vremena, ručak vam može biti na stolu.


Sastojci:

600 g pilećeg mesa bez kosti 
40 g putera
2 do 3 veća struka praziluka
1 kašičica crvene dimljene paprike
oko 300 ml pileće supe ili vode
100 ml pavlake za kuvanje
po ukusu začini; biber, so, suvi začin
sitno iseckan peršun

Priprema:
Praziluk dobro oprati pod mlazom hladne vode i iseći na četvrtine i onda na sitne rezance. Zelene, tvrde, listove odstraniti.
Piletinu oprati, osušiti i odstraniti kožu ( ja sam koristila pileće grudi ) i iseći na kockice. Pobiberiti i ako koristite suvi začin, posuti malo preko mesa, promešati.

U veću šerpu staviti puter,otopiti i zagrejati i na zagrejanom puteru propržiti meso. ( ja koristim pire od ljute crvene paprike, koju sam kupila u turskoj prodavnici i za ovakva jela mi je idealno, probajte i vi, možda vam se dopadne, stavila sam jednu punu kašičicu, ako nemate ovaj pire stavite 1 punu kašiku ajvara i to sam dodala dok sam pržila meso da se uprži zajedno sa mesom )
U meso dodati kašičicu mlevene dimljene paprike ( ja uvek koristim dimljenu papriku jer mi je jelo mnogo ukusnije sa njom a vi, koristite papriku koju vi imate ) i promešati da se sjedini sa mesom, dodati iseckan praziluk i naliti sa 150 ml pileće supe ili vode, smanjiti temperaturu i krčkati sve zajedno.Kad voda uvri i ako meso i praziluk još nije mekano, dolivati po malo još supe dok meso i luk ne postanu mekani i na kraju dodati pavlaku za kuvanje i ukuvati vrlo kratko.
Na kraju začinite sa začinima koje vi koristite pri spremanju jela.
Tečnost treba sva da uvri, ali ako ostane vrlo malo na dnu, ništa ne smeta.


Poslužiti sa pire krompirom, pirinčem, pastom, posuti sa sitno iseckanim peršunom i uz čašu hladnog belog vina.....uživajte.




Prijatno!!!!

4 коментара:

  1. E ja jako volim i piletinu i praziluk.Što dobro izgleda ovaj pire krompir.

    ОдговориИзбриши
  2. prelijepo izgleda,a po sastojcima je sigurno i ukusno

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala vam puno, Džoli, ja obožavam praziluk i u našoj kući se koristi jako puno.Koviljka, evo ideje za ručak, koji nije puno skup a brzo se napravi.

    ОдговориИзбриши
  4. Divota! Praziluk jako volim i često koristim u raznoraznim kombinacijama. Jako lepo.

    ОдговориИзбриши