понедељак, 11. јануар 2016.

Tuna i pasta salata sa punjenim maslinkama

Za vas koji bi voleli malo lakši obrok,i za manje od pola sata imate ručak, ili, večeru na stolu.


Sastojci:
inspiracija je odavde
250 g integralne ili paste od kinoe
150 g cherry paradajza, isečenog na pola ili četvrtine
2 konzerve tune u ulju ili vodi
50 g punjenih maslinki sa paprikom
1 puna kašičica sitno iseckanog bosiljka
pola kašičice italijanskog začina

Sastojci za preliv:
2 čena pasiranog belog luka
izrendana korica od 1 limuna
sok od pola limuna, ili po ukusu
2 kašike maslinovog ulja
sveže samleven biber
pola kašičice tučene ljute paprike ili po ukusu.

Priprema:
Pastu skuvati po uputstvu proizvođača na kesi samo ne zaboravite da dodate 1 kašičicu soli, ja ne dodajem ulje u vodu za kuvanje, jer je nepotrebno...takođe  kupujem kinoa pastu na merenje i kuvam je obično oko 8 do 10 minuta da bude " al dente "
Ocediti pastu od vode u kojoj se kuvala, isprati je pod mlazom hladne vode i ostaviti da se ocedi od viška tečnosti.
Staviti oceđenu pastu u većiu zdelu.
Preko paste iseći cherry paradajz na polovine ili četvrtine, preko staviti oceđenu tunu. ( ja sam koristila tunu koja je bila u maslinovom ulju, ocedila sam malo ulja odozgore, ostatak sam sipala zajedno sa tunom, ali sam zato izostavila ulje iz preliva )
Preko tune iseći na krugove maslinke punjene sa paprikom, posuti sa italijanskim začinom, koji ste izmrvili malo sa prstima i sve to ostaviti sa strane.

U drugu zdelicu izmešati zajedno limunov sok, izrendanu koricu limuna, pasirani beli luk, sveže samleven biber, 1 kašiku vode i maslinovo ulje, ako koristite i preliti to preko pripremljene salate.

Sve to dobro izmešati, probati da li je potrebno još nešto od začina. Posuti sa tučenom paprikom i sitno iseckanim bosiljkom i poslužiti. ( ja nisam više solila jer su mi maslinke bile izuzetno slane i to mi je bilo sasvim dovoljno...vi prvo probajte, pre nego što posolite )


Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар