четвртак, 28. јануар 2016.

Fruit and nut pralinice

Dok sam radila za Cadbury kompaniju, od svih silnih čokolada koju su se pravile, jedino sam volela da pojedem parče ove čokolade i to onako sveže, kad su izlazile iz kalupa .


Sastojci:
150 g čokolade po izboru
50 g sitnije sečenog suvog grožđa
25 g suvih sušenih kajsija
50 g pečenog i sitnije sečenog badema

Priprema:
Suvo voće sitno iseckati, ako vam je voće mnogo suvo, možete ga potopiti u toplu vodu ili rum i ostaviti da omekša. Ocediti od tečnosti.
Badem malo propržiti na suvom tiganju i iseckati sitnije.

Čokoladu staviti u šerpicu i na tihoj temperaturi otopiti a možete da koristite i mikrotalasnu..ja sam je topila u šerpici.
U otopljenu čokoladu dodati sitno iseckano suvo voće i badem i sve dobro sjediniti.

Kalupiće napuniti sa smesom od čokolade i blago lupkati kalupićem o sto da što više mehurića izađe i da se čokolada bolje slegne u kalupu.
Ostaviti u frižider da se masa stegne.
Ohlađene i stegnute pralinice pažljivo istisnuti iz kalupa,staviti u papirne korpice i poslužiti.
Količina pralinica zavisi od veličine kalupa.

U fabrici se ova vrsta čokolade pravila u ogromnim količinama i obično se suvo grožđe nije seckalo već su se stavljala cela zrna, koju su obavezno bila izmešana sa gustinom, da se suvo grožđe ne lepi jedno za drugo, ja to naravno nisam radila, jer sam koristila suvo grožđe u vrlo maloj količini i seckala sam ga.
Umesto badema može da se koristi i lešnik.


Prijatno!!!

4 коментара: