петак, 23. децембар 2016.

Kuglice od kestena i čokolade

Imala sam teglicu pripremljenog kestena u frižideru, dečica vole čokoladu i naravno da mi je palo na pamet da im napravim kuglice od kestena i čokolade.


Sastojci:
inspiracija
200 g tamne čokolade (70%)
100 g kesten pirea
150 ml slatke pavlake
75 g braon šećera
kakao, čokoladne mrvice

Priprema:
U šerpicu staviti čokoladu, koju ste isekli na manje parčiće, kesten pire, šećer i slatku pavlaku i otopiti sve zajedno na pari.
Ohladiti na sobnoj temperaturi i onda staviti u frižider na 3 do 4 sata, najbolje preko noći.

Uzimati kašičicom masu, koja je preko noći očvrsla i vašim dlanovima obikujte u kuglicu.
Možete ih sve prvo napraviti i stavljati ih na pleh, koji ste prekrili pek papirom pa ih kasnije uvaljati u kakao ili ih praviti i odmah valjati u kakao. Povremeno oprati ruke i osušiti.
Ja sam moje uvaljala u mrvice od čokoladnog keksa, vi možete u ono što volite.
Staviti u korpice, i ostaviti u zatvorenoj kutiji na hladnom mestu. Moje će biti u garaži do nedelje.


Prijatno!!!!!
Ovde ću vam napisati još jednu verziju ovih kuglica a vi izaberite ono što više volite.
 Za 20 kuglica od kestena i čokolade potrebno je:
 85 g tamne čokolade sa što većim procentom kaka 
50 g putera 
50 g tamnog šećera 
2 kašičice vanile 
250 g kesten pirea 
Na pari otipiti čokoladu a u drugu posudu umutiti puter, šećer i vanilu da bude penasta masa,dodati pire od kestena i umutiti sve zajedno. Otopljenu čokoladu, koju ćete malo da prohladite dodati u masu od kestena i sjediniti sve zajedno. Ostaviti kratko da se ohladi u frižide i od te mase praviti kuglice. Uvaljati kuglice u kakao ili kokos. Ovako pripremljene kuglice su tvrđe od prethodnih jer ima putera u njima. 
Prijatno!!!

1 коментар: