субота, 31. децембар 2016.

Čokoladne kuglice ( Chocolate truffles )

Ja nisam puno ispekla kolače za ovaj Božić, kod mene je mnogo više ovih, brzih, slatkiša, koji se ne peku, i znam da će ih naša dečica voleti.


Sastojci:
120 g krem sira
75 g šećera u prahu
250 g čokolade za kuvanje
1 puna kašika vanile, likera od pomorandže ili sok od pomorandže
po želji seckani bademi, lešnici, orasi, čokoladne mrvice, kakao, kokos

Priprema:
Čokoladu otopiti na pari. U multipraktik staviti omekšali krem sir, prah šećera ( ja koristim gorku čokoladu i ne volim da je preslatko, vama, ako je potrebno da je slađe, ili manje slađe, dodajte ili oduzmite prah šećer po ukusu ) i sve izmešati zajedno, dodati otopljenu čokoladu i šta ćete da koristite za aromu ( ja sam koristila sok od sveže isceđene pomorandže i nastrugala sam kašičicu korice od iste, jer će ovo jesti deca, a za odrasle se može staviti i liker po želji ) i još jednom sve sjediniti u multi praktiku. Isipati u činiju,pokriti i ostaviti u frižider da se dobro stegne.

Ohlađenu masu vaditi kašičicom, oblikovati rukama i uvaljati u ono što volite; seckani orasi, seckani pečeni lešnici, bademi, kokos, kakao.Staviti u papirne korpice i ostaviti u frižider do serviranja.


Prijatno!!

1 коментар: