четвртак, 18. мај 2017.

Kolač sa trešnjama i čokoladom

      
                         Kolača sa voćem nikada dosta, ovaj je bez dodatnih masnoća

  

     Sastojci:5 jajeta,150 g šećera,1 kesica burbon vanila šećer,1 kašika limunovog soka,korica od limuna,175 ml tečna pavlaka 12% masnoće,250 g brašna,8 g praška za pecivo,80 g iseckane čokolade sa najmanje 60% koko,500 g trešanja ili voća po izboru,prstohvat soli

Priprema:Brašno,iseckanu čokoladu so i prašak za pecivo pomešati i ostaviti na stranu.Odvojiti belanca od žumanca.Belanca umutiti sa kašikom limunovog soka u šne i ostaviti na stranu.U žumanca dodati šećer,burbon vanilu, limunovu koricu i umutiti u penastu smesu.Dodati pavlaku i sjediniti  sa mikserom.

Dodati brašno i iseckanu čokoladu. ( ja sam koristila čokoladne suzice koje su bile mlečne, kad se koristi iseckana čokolada sa većim procentom kokoa biće je više u kolaču, jedna od prijateljica ne voli čokoladu a nisam ni ja bolja )

Umućen šne od belanaca dodavati po malo i nežnim pokretima odozdole prema na gore sjediniti sa testom.
Podmazati kalup  za tortu, veličine 21-22cm,postaviti papirom za pečenje i premazati sa malo putera i posuti brašnom.Sipati pola količine smese i preko pobacati voće, u ovom slučaju trešnje a možete i bilo koje drugo voće, ako je krupno isecite na manje komade i sipati preko ostatak smese .

Ja sam pravila u kalupu za kuglof a može se praviti i u obliku maffina.Peći u prethodno zagrejanoj rerni na 180*C oko sat vremena ili dok vam ne porumeni. Probati iglom da li je pečen u sredini.
, posuti sa prah šećerom i poslužiti.



Prijatno!!!!

1 коментар: