понедељак, 29. мај 2017.

Slana pita sa piletinom i paradajzom

Fenomenalan ručak ili predjelo, za vaše prijatelje i vas...


Sastojci: 375 g lisnato testo,4 kašičice dijon senf sa celim zrnom,oko 300 g pečene / kuvane piletine,4 osrednja braon šampinjona, ( baby bella )4 paradajza šljivara,200 g nekog malo finijeg topljivog sira.sveže mleveni biber,listići bosiljka

Priprema:
Na blago pobrašnjenoj radnoj površini rastanjiti lisnato testo, u pravougaonik veličine,30cm X 20cm.
Iseći na 4 dela, veličine 7.5cm X 20 cm.
Staviti isečeno lisnato testo na pleh, prekriven pek papirom.

Možete testo zaseći okolo stranica a i ne morate.
Premazati svaki deo sa kašičicom senfa, staviti preko isečenu piletinu ( ja sam koristila belo pileće meso, koje sam prethodno ispekla na roštilju a možete koristiti i piletinu, koja je preostala od ručka ili kuvanu piletinu iz supe ) preko piletine isečene šampinjone na listiće, posuti sa jednim delom sira, preko staviti paradajz isečen na kolutove i preko posuti sa vrlo malo izrendanog sira ( ja sam koristila kandski stariji beli cheddar sira a može gouda ), posuti sa sveže samlevenim biberom.


Peći u prethodno zagrejanoj rerni na 230°C oko 18 do 20 minuta ili dok vam testo ne porumeni a sir se otopi.Staviti sveže listiće bosiljka i poslužiti toplo uz čašu hladnog piva ili rashlađenog belog vina.


Prijatno!!!!

2 коментара: