недеља, 7. мај 2017.

Rizogalo ili ti sutlijaš na grčki način

Sutlijaš je omiljena poslastica u našoj kući, koju bih mogla da kuvam u velikom loncu za veš i nikad mom mužu ne bi bilo dosta, a volim ga i ja, posebno kad je dobro rashlađen.
Isprobala sam sutlijaš na mnogo načina a ovog puta je red i na ovaj, grčki način.
Pa probajte i vi, možda će vam se dopasti.


Sastojci: 250 ml vode,100 g pirinča okruglog zrna, 700 ml mleka,2 kašike gustina,150 g šećera, ili po ukusu, cimet, vanilin šećer

Priprema: U šerpu sipati 250 ml vode, dodati pirinač i kuvati 10 minuta, posle 10 minuta dodati 500 ml mleka i nastaviti da se kuva još desetak minuta, ali sad malo češće promešajte.
Kad je pirinač sskoro skuvan dodati šećer, vanilin šećer i skuvati do kraja.
Gustin izmešati sa preostalim mlekom, dodati pirinču i skuvati dok se sve ne zgusne.

Sipati u posudice,ohladiti, posuti sa cimetom i poslužiti onako kako vi volite,toplo ili hladno.


Prijatno i neka vam je u slast!!



2 коментара:

  1. Slike su ti fenomenalne! Nemoj se ljutiti ako katkad preuzmem neki tvoj "fazon" :) Ovi cvetići ljubičice su se odlično uklopili izmedju činijica, a ja imam isto takvu ljubičastu, samo što mi ove godine još uvek nije procvetala :) Sutlijaš svi volimo, a u planu mi je da skuvam-slikam onaj "po naški" :) Isto pravim kao iz tvog recepta, samo bez gustina.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga moja, samo ti uzmi ono što se tebi sviđa i da znaš da svi mi učimo jedan od drugog..imam ja i taj "naš" ali ovo je bilo za probu..Od srca tebi hvala i pozdrav.

      Избриши