среда, 27. август 2014.

Pita sa pečenim paprikama

Ne sećam se kako sam otkrila Tinin blog, malo sam se prošetala po njemu i otkrila nekoliko recepata, koji su meni privukli pažnju. Ova mlada blogerka ima izuzetno lepe slike i fine recepte i sigurna sam, da ćete naći nešto što će se i vama dopasti.
Nađite malo vremena da pretražite njen blog.


Znate i sami koliko volim pite i peciva i danas mi je bio dan, kad nisam htela ništa da kuvam, imali smo malo čorbice, koja je preostala od juče, po činijica čorbice i ova pita sa kefirom će nam biti dovoljno za današnji ručak, a ko ogladni do večere, može da jede pitu i za večeru.

Najviše volim pite dok su vruće i onda su mi najlepše, mada mnogi vole pite i kad su hladne.Moj muž je voli na bilo koji način, hladnu,toplu, samo neka je pita.

Naše kore su ovde malo drugačije od vaših, tako da moja pita nije baš bila rastresita kao što je kod Tine, ali to nije ni malo umanjilo ukus  ove divne pite.

Paprike mi je muž ispekao juče na roštilju i ostavila sam ih nekoliko sati poklopljene u šerpi da se "potpare",sinoć sam ih oljuštila i ostavila u cediljki preko noći da se dobro ocede i jutros, pre pripreme pite sam ih još osušila sa kuhinjskim papirom. Imala sam 5 velikih babura i kad sam ih oljuštila i očistila, čisto "meso" paprike sam imala oko 400 g,što je bilo dovoljno za ovu pitu.

Kad sam pravila fil, koristila sam gusti grčki jogurt, koji pravim sama, umesto kisele pavlake i umesto kukuruznog brašna koristila sam kukuruznu palentu, da li je to što je trebalo u receptu ne znam, ali ovde ima raznih kukuruznih brašna, a meni se nije kupovalo drugo brašno za 50 g te sam koristila ono što sam imala.

Lično mislim, i ako ne jedemo slano, da pola kašičice soli nije dovoljno i pored toga što je sir slan. Sledeći put bih stavila kašičicu, jer paprike su slatkaste.

U mom pakovanju sam imala 12 kora i svaku koru sam premazala sa 3 kašike fila i tačno sam imala za 12 kora,što znači, naše su kore malo deblje od vaših.

Umesto 4 čena belog luka, ja sam stavila 7 jer moji čenovi nisu bili nešto baš veliki.

Kad sam stavila papriku i beli luk,preko sam stavila 4-5 grančice peršuna i drugi put bih malo posolila paprike.


Sastojci: 500 g pečenih crvenih paprika,200 g kisele pavlake,200 g belog sira,3 jaja,50 g kukuruznog brašna,1 kašičica praška za pecivo ( 8 g ),4 velika čena belog luka ili po ukusu,100 ml ulja,100 ml kisele vode,1 kašičica soli,500 g kora za pitu

Tina, od srca ti hvala na ovoj odličnoj piti, koju smo sa zadovoljstvom pojeli.

Prijatno svima!!!

6 коментара: