среда, 1. април 2015.

Pasta u sosu od karfiola....

Za sve ljubitelje karfiola

Ovaj recept šaljem kao ulaznicu našoj Kati, koja je domaćica za ovomesečnu igricu, "Ajme, koliko nas je" sa bloga Katin špajz i koja nam je zadala kao temu za ovaj mesec karfiol i brokoli.
Ja volim obe namirnice i imam mnogo recepata na blogu sa ovim namirnicama, ali Kato, nema smisla da te zatrpam sa svim receptima, već ću izabrati samo one, koji mi se najviše sviđaju.



Sastojci:

300 do 400 g špagete
300 g pilećih bubaca
2 veće glavice ljutike/arpadžik
4 čena belog luka
1 mala glavica karfiola
150 ml tečne pavlake za kuvanje
začini po ukusu vegeta,biber,na vrh noža ljuta mlevena paprika
2-3 struka sitno seckanog mladog luka
peršun
tučena paprika
parmezan sir

Priprema:

Pileće bubce očistiti i oprati.Naliti sa vodom staviti lovorov list i nekoliko čena belog luka i kuvati dok bubci ne omekšaju.
Ocediti vodu, prohladiti i iseckati ih na sitne komadiće.

U dublju šerpu sipati malo ulja dodati sitno iseckanu ljutiku i pržiti nekoliko minuta dok ne postane staklasta,dodati sitno iseckan beli luk i bubce i pržiti/dinstati na tihoj temperaturi.Začiniti po ukusu sa vegetom, biberom, solju i mlevenom ljutom paprikom ( ili je izostavite )
U isto vreme staviti karfiol, koji ste oprali i iskidali na sitne cvetiće, da se kuva.

Izvaditi četvrtinu skuvanog karfiola i iskidati na vrlo sitne cvetiće. Ostatak propasirati uz dodatak vode u kom se kuvao, mora biti na gušćoj strani.
Sipati propasirani karfiol u izdinstane bubce, dodati pavlaku za kuvanje, iskidane cvetiće i pustiti da provri.

Za to vreme skuvati špagete po uputstvu sa pakovanja.
Možete umešati skuvane špagete u sos ili sipati sos preko špageta, koje ste sipali u dublji tanjir,posuti sa peršunom, sitno seckanim mladim lukom,tučenom paprikom i narendati parmezan preko i poslužiti.

Neko od vode, u kojoj su se kuvali bubci, kuva supicu. Ako ćete je iskoristiti za supicu, dodati malo celera, šargarepu i paškanat i kuvati sve zajedno.

Prijatno!!!!

10 коментара:

  1. Kako ne jedem ništa s piletinom, ovo mogu napraviti samo s karfiolom ili brokulom. Čini mi se baš fino.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno da može i bez pilećih bubaca a može i sa sitno iseckanim pilećim belim mesom,meni su se baš prijeli bubci a ne pamtim kad sam ih zadnji put jela.Hvala ti.

      Избриши
  2. Jao, Zoko, telepatija! Onomad jabuke i kod tebe i kod mene, a danas karfiol... :)))
    Važno je da su nam jela fina i ukusna! ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tako je Gago..kod tebe su jela vege, kod mene nisu, pa se uvek može nešto iskombinirati.Puno pozdrava.

      Избриши
  3. Bubce jako volim, uglavnom su bili sastavni deo domaće supe...I ovo je odlična kombinacija.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jela sam ih ranije mnogo više, sad ih jedem tako retko...nekada pravim i đuveč sa njima ili gulaš...najviše ih volim u gulašu. Hvala Majo.

      Избриши
  4. Pileći bubci... pa mislimda ih moj muž voli više nego mene :)) da ga onda obradujem ovom pastom, tako ih još nisam spremala..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E nema šanse da ih voli više od tebe, ali ako ih voli, ovo ćemu biti lep ručak. Hvala ti unapred i neka vam je prijatan ručak:)))

      Избриши
  5. Nisam veliki ljubitelj karfiola, ali vjerujem da mi u ovoj kombinaciji ne bi smetao, jako dobro zvuči i lijepo izgleda !

    ОдговориИзбриши
  6. a joj a ja ga obožavam, mada mi malo nadima stomak, ali kad se nešto voli..mora se i pretrpeti.Hvala ti.

    ОдговориИзбриши