уторак, 1. децембар 2015.

Okruglica79 day...U kuhinji jedne Alice

Ovih dana nisam imala puno vremena za kuvanje, ali nisam mogla da propustim dan kada smo kuvali po receptima, naše nove Cool Chefice, drage mi Okruglice79, koju sam i lično upoznala pre 3 godine pri mojoj poseti Zagrebu...
Alice, srećno ti Cool Chefovanje i uživaj u ovom tvom mesecu.



Obično ne pišem recepte, već samo stavljam originalne linkove u nazivu recepta, i ovde ćete naći originalni recept u nazivu a ja ću napisati kako sam ga napravila jer nisam imala kakao.( zaboravila sam da kupim )


Sastojci:
250 g šećera od trske
100 g mlečne čokolade
500 ml punomasnog mleka
300 ml belog ruma

Priprema:
Skuvati mleko sa šećerom, preliti preko čokolade, koju ste izlomili na manje parčiće i mešajte dok se čokolada ne otopi. Ostaviti da se ohladi i u hladno dodati rum i sjediniti sve zajedno.

Ostaviti u frižider a pre služenja promućkati.


Ako ne znate šta ćete sa preostalim palačinkama, evo vam odlične ideje za večeru, ili,uz neku finu zelenu salaticu,lagani ručak.
Ja sam sve pripremljene palačinke stavila na pleh i zagrejala ih u rernu na 200°C oko 7 minuta, samo da se sir otopi.




Idealna umakalica za povrće, pita hleb ili čips...uživajte s društvom uz hladno pivo.



Čoko banana

Jede vam se nešto slatko a ne znate šta bi ste pojeli...e pa probajte ove čoko banane, koje su zaista odlične...čak i nas dvoje, koji ne volimo čokoladu, smo sa uživanjem pojeli. Koristila sam chili čokoladu


Draga moja Alice, od srca ti hvala na svim ovim lepim receptima i žao mi je što ne stigoh da isprobam još......ali biće prilike i za to.

2 коментара:

  1. E ove palacinke na brzaka mi se sviđaju, jer obično na brzinu ogladnimo, a i palačinki često bude viška..Hvala za dobre preporuke

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala Sandrice i drago mi je da ti se dopada a preporučila bih ti i ove banane, koje su izuzetno lepe.

    ОдговориИзбриши