петак, 11. децембар 2015.

Knedle od prosa sa šljivama

Pravila sam knedle od krompira, sira i sad prvi put od prosa...nama su se jako dopale.


Sastojci:
inspiracija je odavde

100 g prosa
2 kašike gustina
šljive, kajsije, breskve

Priprema:

Očistiti proso, isprati sa hladnom vodom skuvati dok proso potpuno ne omekša.

Skuvano proso ocediti dobro od vode i samleti na mašini za mlevenje mesa ili u multipraktiku.
Isipati na radnu površinu, dodati gustin i umesiti u testo...količina gustina može da bude i veća, sve u zavisnosti koliko vam je proso bilo suvo.
Trebate dobiti meko, na malo tvrđoj strani, testo.
Uzimati deo testa, rastanjitti na dlanu, staviti voće po izboru ( ja sam koristila polovine zamrznutih šljiva, koje sam prvo odmrzla, staviti vrlo malo šećera u šljivu, zatvoriti i oblikovati u kuglu.
Tako uraditi i sa preostalim materijalom.

Količina kuglica zavisiće od veličine koje pravite.
U šerpu sipati vodu i pustiti da provri, kad je provrelo, dodati knedlice i kuvati ih dok vam ne isplivaju na površinu.

Dok se knedlice kuvaju, u tiganj staviti malo ulja i putera, otopiti i kad se zagreje, dodati hlebne mrvice, ( ja sam koristila panko mrvice ) upržiti ih dok ne postanu zlatno žute.
Skuvane knedlice izvaditi rešetkastom kašikom i dodati ih u upržene mrvice i okrenutri ih nekoliko puta da se uvaljaju u mrvice.
Posuti ih sa šećerom ili prah šećerom, koji ste izmešali sa vanilinim šećerom i poslužiti tople.
( Kakve su hladne ne znam, jer mi smo ih pojeli dok su bile tople )
( U originalnom receptu nisu bile uvaljane u mrvice, nego samo kuvane, ja sam ovo dodala po svom )

Prijatno!!!






4 коментара:

  1. Zanimljive knedle. Ja sam jednom pravila od prosa neke ćuftice i nisu nam se svidele. A baš sam htela da ih isprobam jer su ih svi hvalili :( Možda nismo navikli na njegov ukus.

    ОдговориИзбриши
  2. Mi proso jako volimo i vrlo često ga koristim u našoj ishrani..proso nema bač neki ukus, vrlo je neutralan e sad, zavisi šta si dodala da dobiješ ukus, kao što je i krompir...mnogi ne vole quinou, ali ja znam da je zdrava i oristim je.Topli pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  3. Одговори
    1. Ne sećam se tačno, ali mislim da ih je bilo 6 komada a za nas dvoje je to bilo dovoljno. Hvala ti na poseti.

      Избриши