недеља, 3. април 2016.

FBI Rukavice ------------------- U Gaginoj kujni

U okviru naših blogerskih igrica, je i ova FBI Rukavice, gde se svaka dva meseca glasa za novi blog, koji ćemo istraživati.Igricu je osmislila Maja sa bloga " Cooks and Bakes " a ovog puta istražujemo Gagin blog  " Gaga u kujni "
Jako me raduje da je Gagin blog bio izabran ovog puta za FBI Rukavice, ja sam ga predložila pre nekoliko krugova za istragu, tada nije prošlo, ali je prošlo ovog puta i bilo mi je zadovoljstvo pročešljati njen blog.



Volim ove naše igrice, kroz njih otkrivamo nove blogove i mnogo lepih i interesantnih recepata. Ja sam mnoge Gagine recepte isprobala, i pored toga, što nisam vegetrijanac, jako mi se dopadaju jer volim da odmorim stomak od mesa. U zadnje vreme vrlo retko jedemo meso, ne zato što ne volimo, jednostavno nekad nam ga je previše.
Inače, imala sam sreću upoznati Gagu i lično 2012 godine na prvom Podravkinom okupljanju u Beogradu, pored nje, i njenog supruga Zokija..nije bilo puno vremena za druženje i dužu priču ali i taj zagrljaj i osmeh su nam bili dovoljni tada, nadam se nekom skorom druženju ponovo, ako ne ove godine, ono bar iduće...do tada...


Recepte neću pisati, linkovi ispod slika će vas odvesti na originalne recepte a ja samo mogu da kažem, da smo nas dvoje zaista uživali u tvojim receptima...lista je bila podugačka, ali se nije sve stiglo.

Lepinje


Svileni krem od pirinča


Salata od komorača



Zapečeni brie i sušeni paradajz


Krompir paprikaš light verzija


Pečena jaja

Brokoli pasta
Ovo sam zaboravila da dodam na kolaž...


Pečeni komorač sa parmezanom





Hvala Gago, na odličnim receptima ...






17 коментара:

  1. Draga moja Zoko,
    nemam reči da izrazim oduševljenje tvojom prezentacijom mojih recepata! Sve što si spremila izgleda baš primamljivo, slike su fenomenalne, a tvoje reči (kao i uvek) tople i prijateljske. Prva si mi pomagala savetima kako na Coolinariki, tako i kasnije kad sam i ja ušla u blogerske vode i na svemu ti puno hvala! ✿ Sa radošću iščekujem ponovni susret. ♥ Ljubim te puno i šaljem pozdrave tebi i Stanoju..
    Dodaću na sve ovo samo jednu slikicu gde smo ti i ja same, a mnogo je volim - KLIK

    ОдговориИзбриши
  2. Jako vam zavidim na tim druženjima ali planiram i jednoga dana ću vam se pridružiti.Družeći se na blogovima , donekle imam svoje omiljene blogove a to nije vezano samo za recepte koje tu čitam ,već velikim delom i za autore tih recepta. Gagin Blog i ja kao ne vergetarijanac jako volim i neke njene recepte s sam i ja primenila kad su kod nas dani bez mesa.

    ОдговориИзбриши
  3. Čestitam i Gagi i Zoki ... i jedno veeeliko BRAVO!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. e da i ja sam juče pravila ovaj krompir-paprikaš ... ;)))

      Избриши
    2. i da li ti se dopao? Nama se jako dopao i mi smo to smazali sve odjednom a ponadah se da će malo i ostati.

      Избриши
  4. Gago moja, meni je bilo veliko zadovoljstvo pripremiti po tvojim receptima, i pored ovoga nisam još završila, ima tu, na tvom blogu još puno toga što bih ja htela da isprobam...ljubim te i grlim.
    Dubravka, nadam se da ćemo se jednom sresti, ako ništa onda u Beogradu, ti sa Novog Zelanda, ja iz Kanade ...zagrljaja za vas.
    Biljana, od srca ti hvala i nadam se nekom susretu i sa tobom.Topli pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  5. Jako lijep FBI post draga Zorice i krasni recepti iz Gagine kuhinje koje si isprobala, u tvojoj izvedbi kao i uvijek odlični. Meni jako nedostaje sudjelovanje u blog igricama , ali na žalost nisam se još uvijek uspjela organizirati da im se pridružim, svakako se nadam da uskoro hoću :)

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala ti puno....kad budeš imala dovoljno vremena, pridružićeš nam se, dotle, radi ono što moraš.Ljubim te.

    ОдговориИзбриши
  7. Draga Zorice, uzivala sam u fotkicama i celokupnoj prezentaciji, divan izbor receptica, sve pohvale za obe domacice.:))

    ОдговориИзбриши
  8. Hvala ti, draga Lana...pozdrav i zagrljaj za tebe.

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan odabir recepta, baš si bila vrijedna kao i obično.

    ОдговориИзбриши
  10. Super i stavrno brzo odrađeno, ja još nisam ni pretražila. Sve mi se sviđa!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ingrid, pošto sam aktivni član i na Coolinarici i tamo se mnoge igrice događaju i moram da požurim da postignem, ali iskreno rečeno, počinje sve to da me po malo zamara i može da se desi u skoroj budućnosti da prestanem, jer u zadnje vreme sam na nekom drugačijem režimu ishrane a nas je samo dvoje u kući.Inače Gaga ima odlične recepte i dobri su i za one koji ne jedu meso, meni sasvim odgovaraju.

      Избриши