уторак, 12. април 2016.

Supa/čorba od karfiola s pestom


Karfiol možda nije omiljena hrana zbog svog jakog mirisa,ali je izuzetno zdrava biljka koju treba uvrstati u svojoj ishrani. Reč je o povrću iz porodice kupusa za koju je naučno dokazano da je najbolji zaštitnik organizma od raznih kancoregenih pojava.



Sastojci:

1 srednja glavica karfiola
50 g putera
50 ml maslinovog ulja
1 ljutika/aljma/arpadžik
2-3 čena belog luka
1 krompir ( ako ne želite i ne mora )
500 ml pilećeg temeljca
mleka po potrebi
po ukusu so i biber
pesto ( možete ga napraviti sami ili koristiti kupljen )
maslinovo ulje

Priprema:

Karfiol oprati i iskidati na cvetiće.

U veću šerpu staviti puter i maslinovo ulje i zagrejati, dodati sitno sečenu ljutiku i pasirani beli luk i propržiti dok ne zamiriše.

Dodati cvetiće karfiola i pržite nekoliko minuta ( ja sam stavila i 1 krompir koji sam isekla na sitne kockice i pržila zajedno sa karfiolom ) dok se sve ne sjedini.

Naliti pilećim temeljcem i naliti mlekom dok svi cvetići nisu prekriveni.

Posoliti i pobiberiti,lagano prekriti poklopcem i kuvati još 25 do 30 minuta ili dok vam karfiol ne bude mekan.

Skuvanu čorbu usitnite štapnim mikserom ili stavite sve u multipraktik dok ne dobijete glatku smesu.
Pripremljenu čorbu sipati u tanjire i na svaku povrh poprskati maslinovim uljem i staviti po kašičicu pesta


Prijarno!!!

4 коментара:

  1. prelepo ... mi sada imamo neki novokomponovani karfiol - raspadne se posle 5 minuta kuvanja ... i ja se sećam da se ranije karfiol bario najmanje 2o minuta, šta je ovo sada pojma nemam ;(((

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Biljana,ko zna više šta jedemo...ja volim kad je karfiol, za čorbicu fino skuvan,inače kad ga pravim kao salatu ili dodajem u pastu, kuvam ga vrlo kratko her volim da mi krcka pod zubima.Topli pozdrav.

      Избриши
  2. Prelijepa je...s pestom i posebna ! Probala sam i oduševljena sam , zato hvala na još jednom dobrom receptu!

    ОдговориИзбриши