петак, 22. април 2016.

Tuna i surimi salata sa jogurtom

Idealno za sendviče a možete napraviti i sitne zalogaje sa ovom salatom.

Ovaj recept šaljem kao ulaznicu Draganu, koji je domaćin za ovomesečnu igricu, "Ajme, koliko nas je" sa bloga " Miris i Ukus " i koji nam je zadao temu za ovaj mesec, surimi.


Sastojci:

1 manja konzerva tune ( 170 g )
100 g surimi štapići
1 glavica sitno iseckanog crnog luka
3 štapića sitno iseckanog celera
1 manji krastavac isečen na male kockice
1 kašika sitno iseckane mirođije
200 do 250 g gustog grčkog jogurta
po ukusu so i biber

Priprema:

Za ovu vrstu salate najbolje je koristiti solid white tuna ( ja sam koristila ovu ) ocediti je od vode, rastresti je i staviti u veću zdelu.
Luk očistiti i iseckati što sitnije možete i dodati u činiju.
Celer oprati i iseći na manje kockice.
Krastavac oprati i ako hoćete,oljuštite ga, ja ga ne ljuštim i iseći na sitne kockice.
Surimi štapiće iseći na sitnije kockice.
Mirođiju oprati i iseckati.
Sve to sjediniti zajedno.
Dodati jogurt, so, biber i promešati.
Poslužitri odmah ili ohladiti pa poslužiti.
Možete napraviti sendviče, sitne zalogaje ili poslužiti na listovima zelene salate.

Ja ne kupujem grčki jogurt već kupim obični gusti jogurt, koji je vrlo sličan našem kiselom mleku.
U cediljku stavim gazu, sipam jogurt, prekrijem sa providnom folijom i ostavim preko noći da se sva voda ocedi iz jogurta, da na kraju dobijem gustu masu, koju koristim za ovu vrstu salate i onda nemam višak tečnosti u salati, ako mi ostane...vi radite kako vama odgovara.


Prijatno!!!!

Нема коментара:

Постави коментар