субота, 9. април 2016.

Domaći puding od jabuka i ječma

Jedan vrlo stari irski recept, koji mi se posebno dopao jer su sastojci prirodni, može da vam posluži kao poslastica ili doručak..šta god je vama bolje. 


Sastojci:

85 g ječma
700 g jabuka
600 ml vode ili soka od jabuka
60 ml svežeg limunovog soka
50 g šećera ili po ukusu ( može i javorov sirup, agava sirup ili med )
250 ml slatke pavlake
cimet

Priprema:

U šerpu sipati vodu ili, ako imate, sok od jabuka, ( ja sam koristila sok od jabuka i koristila sam javorov sirup, mi ne volimo puno slatko, tako vi koristite zaslađivač po vašem ukusu ) dodati ječam i pustiti da provri, kad je provrelo dodati oljuštene i očišćene jabuke, koje ste isekli na veće kocke i kuvati na tihoj temperaturi dok se ječam ne skuva, jabuke će se dotle skuvati i raspasti, što je sasvim u redu.


Ako imate previše tečnosti ( puno zavisi od vrste jabuka koje se koriste, procedite kroz cediljku, tečnost ostavite sa strane a skuvani ječam i jabuke izblendirati u blenderu ili sa štapnim mikserom.

( originalni recept kaže da se sipa 1 l tečnosti, i ja sam toliko i sipala, ali mi je bilo previše tečnosti i ostatak sam procedila jer da sam ostavila svu tečnost, puding bi mi bio preredak. )

Vratiti sve nazad u šerpu, dodati šećer i limunov sok i kuvati još 5 minuta, ako je potrebno onda dodati vrlo malo tečnosti. ( ako koristite med, onda ga dodajte tek kad se masa malo prohladi )

Ostaviti da se ohladi.

Umutiti slatku pavlaku i sipati red umućene pavlake red pudinga od ječma, posuti sa malo cimeta pa opet sipati umućeno pavlaku,završiti sa pudingom, posuti sa cimetom, ukrasiti sa slatkom pavlakom i po želji staviti listiće sveže jabuke.

Prijatno!!!!

6 коментара:

  1. Super! Taman mi je ovakav recept trebao, neki dan sam baš pronašla neki ovas koji nisam iskoristila, i nisam znala šta ću sa njim. Odlično izgleda ovaj recept, taman slatkiš za ovo toplo vreme koje nam je došlo, sve se nadam i sa ovsem će biti ok...javljam rezultat!

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam nikada koristila ječam.A izgleda ekstra.Pozz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U mojoj kuhinji jako puno koristim ječam i kinou i ovo mi se puno dopalo...Pozdrav, draga moja Cale.

      Избриши
  3. da li Vam je neko ukrao recept i postavio kao svoj?
    https://www.coolinarika.com/recept/domaci-puding-od-jabuka-i-jecma/

    ОдговориИзбриши
  4. Draga moja Tatjana, nije, to sam ja na Coolinarici, tamo sam i počela pre desetak godina, ali ti od srca hvala i punooooo te pozdravljam.

    ОдговориИзбриши